RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Kesian ...Tercekik mata kail

Posted: 10 Mar 2014 06:00 PM PDT

Kes ini pasti menimbulkan rasa kesian keatas nenek ini.. terlupa nak keluarkan mata kail dari badan ikan....baca berita bawah ini ....



Taipei: Seorang wanita warga emas terpaksa dikejarkan ke hospital selepas tercekik mata kail yang terdapat dalam ikan yang ditangkap cucunya.
Wanita itu dilaporkan menjadikan ikan yang ditangkap cucunya itu juadah makan malam mereka.
Ketika makan, dia mula merasakan kesakitan yang amat sangat pada tekaknya lalu dikejarkan ke hospital. 
Selepas pemeriksaan, doktor menemui mata kail dan tangsi sepanjang 13 sentimeter yang masih terikat pada mata kail berkenaan tersekat pada kerongkong wanita itu.
Doktor berkata prosedur mengeluarkan "juadah" berkenaan mengambil masa selama 10 minit. - Agensi
sumbernya Harian Metro

*BK-cuba kita bayangan jika kita yang tertelan mata kail tu.....

Satu lagi kes naya..Ular patuk payudara

Posted: 10 Mar 2014 05:00 PM PDT

Berhati -hati dengan reptilia seekor ini ,mematuk tak kira tempat,asalkan dapat menyelamatkan diri..Meh baca berita dibawah ini...sumbernya dari Harian Metro....

Fife (Scotland): Seorang wanita terkejut besar apabila mendapati seekor ular mematuk payudaranya ketika baru bangun tidur.
Caroline Griffin, 49 berkata dia dipatuk ketika cuba menghalau reptilia berkenaan dari katilnya
"Saya bimbang ular itu berbisa dan saya mungkin mati," katanya. 
Ibu empat anak itu mendapati ular sepanjang 1.2 meter dari jenis California kingsnake berada di dadanya sebaik menurunkan selimut.
"Pada mulanya saya menyangka anak saya mahu mengenakan saya, tetapi saya mula ketakutan apabila melihat reptilia itu bergerak.
"Saya menjerit sekuat hati dan ular itu terus mematuk payudara saya," katanya. - AFP

Ini Video Klip Kontroversi CL 2NE1 Yang Ada Sisipan Ayat Al Quran

Posted: 10 Mar 2014 09:00 AM PDT

Penampilan CL 2NE1 dalam album Crush mendapat protes keras. Salah satu lagunya berjudul MTBD yang dinyanyikan secara solo oleh CL, terdapat ayat-ayat Al-Quran.

Kandungan, video klip MTBD yang diup load di Youtube seketika memunculkan kontorversi. Dalam lagu yang diciptakan CL dan Teddy itu terdapat sisipan ayat Alquran yang terdengar sejak menit pertama detik kedua.

MV Mental Breakdown atau MTBD itu mengambil penampilan CL di konser All Or Nothing. Lirik MTBD ditulis sendiri oleh CL namun diaransemen dan diproduseri Teddy.

Potongan bacaan Al-Quran itu kemudian ditempelkan sebagai suara latar belakang di lagu. Ayat Alquran itu dibacakan oleh seorang anak laki-laki yang video mengajinya diup load ke YouTube sejak 22 Disember 2013 lalu. Dalam video berdurasi 5 menit 11 detik itu, YG Entertainment memotong ayat Alquran yang dibacakan anak laki-laki.

CL 2NE1 Al Quran
CL 2NE1 membuat sensasi yang memicu kemarahan masyarakat muslim

Kenyataan mengejutkan ini tentu membuat fans beragama Islam kecewa kepada YG Entertainment dan juga CL. Namun sampai saat ini, YG Entertainment belum memberikan klarifikasi rasminya mengenai hal tersebut.

Kekecewaan netizen juga terlihat dari sejumlah forum yang dibuka di beberapa blog dan forum internet. Tak sedikit yang meminta YG untuk menghapus lafal tersebut atau malah menarik MTBD.

CL 2NE1 MTBD Video
Salah satu adegan dalam video MTBD milik CL 2NE1 yang kontroversial

Netizen juga khuatir dengan adanya kontroversi ini akan menyulitkan 2NE1 mengadakan konsert di negara berpenduduk majoriti muslim.

Ini videonya:
(All KPop)

Debora Silva, Model Muda Fenomena Asal Brazil

Posted: 09 Mar 2014 11:00 PM PDT

Supermodel cantik yang beredar diatas catwalk pergelaran busana ternama di dunia biasanya berada dalam rentang usia 18-33 tahun. Namun supermodel belia asal Brazil ini merupakan sebuah fenomena.

Debora Silva debut

Debora Silva debut
Contoh foto debut Debora Silva yang mengantarnya menjadi fenomena

Ya, Debora Silva merupakan sebuah fenomena baru dalam dunia modelling. Di usianya yang baru 17 tahun, gadis kelahiran 1 Maret 1997 ini sudah mendunia sejak masih berusia 14 tahun!

Bentuk wajahnya yang cantik dan unik membuatnya terlihat amat menarik

Foto Terbaru Debora Silva
Salah satu pose terbaru Debora Silva

Wajahnya yang menawan dan tubuhnya yang bongsor banyak menarik minat agensi modelling. Kini dia bergabung dengan Look Models.

Kecantikan Alami debora Silva
Kecantikannya benar-benar sungguh alami


(dari berbagai sumber)

Perempuan ini Bangun Pagar Sampah Untuk Cegah Pencuri

Posted: 09 Mar 2014 10:00 PM PDT

Seorang wanita di China membangun pagar terbuat dari sampah, tujuan ia membangun pagar sampah untuk mencegah pencuri memasuki rumahnya. 




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories