RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Model 12 Tahun yang Jadi Cover Majalah Fashion Dewasa

Posted: 25 Mar 2014 09:00 PM PDT

Boleh dikatakan, Thylane Blondeau adalah model termuda yang pernah menghiasi sampul majalah fashion orang dewasa, Jalouse dan menjadi model utama di halaman mode Vogue Paris. Di usianya yang ke-12, iapun disebut-sebut sebagai Kate Moss berikutnya.

Semua berawal saat tiga tahun yang lalu, ketika majalah Vogue Paris edisi Januari 2011 menggunakan model anak perempuan berusia 10 tahun sebagai model di halaman mode perhiasan. Seketika para orangtua dan dunia fashion mengangkat perdebatan hangat, dimana anak menjadi objek seks.

Di halaman mode tersebut, ia didandani dengan riasan wajah tebal glamour khas wanita dewasa, lengkap dengan gaun-gaun dan perhiasan mahal bertaburkan berlian dan permata. Sejak saat itu, ia dipilih juga menjadi model kampanye iklan Lacoste dan berjalan di peragaan Jean Paul Gaultier.

Baru-baru ini, majalah fashion dewasa dari Prancis, Jalouse pun berusaha membuat sensasi dengan menjadikan Thylane sebagai sampulnya. Di edisi April 2014 tersebut, ia kini berusia 12 tahun dan wajahnya sudah terlihat seperti model remaja.

Mengenakan sweater rajut dan rambutnya dikuncir kuda, ia menatap nanar ke kamera dengan headline bertuliskan #Born 2001 Thylane La Nouvelle Kate Moss, yang berarti Thylane lahir 2001, Kate Moss terbaru.

Veronika Loubry, ibu dari Thylane kebetulan berprofesi sebagai presenter TV dan aktris, menganggap hal tersebut biasa saja. Ia sendiri mengaku dulu, di usia empat tahun, ia sudah berjalan di peragaan Jean Paul Gaultier dan di umur 15 tahun pernah menjadi model majalah Elle Prancis. 

Cuba teka salah seorang daripada mereka adalah seorang nenek kepada dua wanita yang lain….mana satu orangnya?

Posted: 25 Mar 2014 08:00 PM PDT



Cuba teka salah seorang daripada mereka adalah seorang nenek kepada dua wanita yang lain….mana satu orangnya

V



V




V




V

 Kazuko Inoue berusia 42 tahun dan mempunyai anak perempuan pertamanya pada umur 19 tahun. Beliau memenangi anugerah "Kansai Bimajo"  tahun lepas dan kelihatan muda seperti biasa! Selain itu, kedua-dua anak perempuannya juga berkahwin pada usia muda.






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories