RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Tubuh Hancur Tergiling Mesin Penggiling Tebu (foto)

Posted: 31 Mar 2014 09:00 PM PDT

Tidak tahu kecelakaan ini terjadi dimana, namun dari foto-foto yang saya terima dapat disimpulkan bahwa kecelakaan ini terjadi di sebuah kilang gula. Anda dapat melihat beberapa potongan batang tebu hasil sisa-sisa penggilingan yang belum hancur bersamaan dengan potongan-potongan tubuh korban.

Hanya dapat menyimpulkan insiden ini terjadi kurangnya fasilitI keamanan dan keselamatan kerja yang ada di kilang tersebut.

Foto sangat mengerikan, tidak SESUAI untuk orang-orang yang sensitif terhadap kecelakaaan.





Cara jitu nak kenakan orang atau teman anda

Posted: 31 Mar 2014 08:06 PM PDT

Anda sedang cari cara untuk kenakan orang atau teman anda, cara ini boleh jadi cukup jitu untuk menciptakan gelak tawa bagi anda dan teman-teman. Anda akan menghabiskan waktu yang sangat panjang untuk mentertawakan tingkah laku orang  kerana perbuatan anda.

Bahannya hanya wang syiling, paku dan tukul besi, anda akan melihat orang sibuk mengambil syiling namun tidak akan berhasil, bahkan dari pengalaman pembuat trik ini sampai ada orang mencungkil-cungkil wang syiling di jalanan menggunakan kayu namun tidak berhasil, hasilnya dia tertawa-tertawa sendiri dari kejauhan sambil menonton aksi lucu korban.

Cara membuatnya  lihat foto-foto ini, kalau sudah selesai silahkan nikmati pertunjukannya sambil minum kopi di teras rumah anda...













Laporan palsu dakwa dikurung bekas suami

Posted: 31 Mar 2014 05:34 PM PDT

Kuala Lumpur: Seorang wanita membuat laporan polis palsu mendakwa dikurung dan tidak dibenarkan menjamah makanan oleh bekas suaminya sepanjang dia menumpang di rumah lelaki itu di Pantai Dalam, di sini, sejak beberapa bulan lalu.
Polis yang melakukan siasatan mendapati wanita berusia 28 tahun itu berbuat demikian selepas tidak berpuas hati dengan bekas suaminya enggan memberikannya wang.
Sumber polis berkata, pasangan terbabit sudah bercerai, namun si lelaki simpati kerana bekas isterinya tidak bekerja membenarkan wanita itu tinggal sementara di kediamannya.
"Walaupun sudah bercerai, namun keperluan wanita terbabit tetap ditunaikan menyebabkan bekas isterinya terus menetap selama beberapa bulan dan enggan bekerja.
"Namun, dalam kejadian terbaru Rabu lalu, wanita terbabit datang ke tempat kerja suaminya dan meminta sejumlah wang, namun apabila lelaki itu enggan berlaku pertengkaran di antara mereka sebelum wanita itu membuat laporan polis Rabu lalu," katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields Asisten Komisioner Muhammad Azlee Abdullah berkata, siasatan pihaknya mendapati wanita terbabit tidak pernah dikurung atau dipukul sebaliknya dia dibenarkan tinggal di rumah bekas suaminya.
sumber : mymetro

Sungguh kurang sopan kakak ni duduk,jangan ditiru

Posted: 31 Mar 2014 09:00 AM PDT


Tinggi betul awek ni

Posted: 31 Mar 2014 12:00 AM PDT


Nenek 3 Cucu Ini Menjadi Sensasi Internet Kerana Muda, Cantik, Dan Seksi

Posted: 30 Mar 2014 11:00 PM PDT

Tidak ada yang menyangka bahwa wanita muda nan cantik serta seksi ini adalah seorang nenek yang sudah memiliki 3 orang cucu. Dari foto berikut ini, tebaklah yang mana dari tiga wanita tersebut yang sudah menjadi seorang nenek dengan 3 cucu?

Wanita bernama Kazuko Inoue ini tengah menjadi sensasi di seantero Asia Timur kerana kecantikan dan keseksiannya. Foto Kazuko bersama anak-anak dan cucunya ini ramai diperbincangkan di Weibo. Foto tersebut diambil dari sebuah majalah Jepun 'Be Story'.

Kazuko Inoue
Kazuko Inoue (kanan depan), bersama kedua putri dan ketiga cucunya.
Dalam majalah tersebut, Kazuko berpose bersama dua putrinya yang sudah memberikannya tiga cucu. Dalam foto di majalah Jepun ini, wanita yang telah berusia 42 tahun itu terlihat tidak berbeda jauh dari dua putrinya.

Kazuko Inoue
Kazuko Inoue (kanan) saat hendak shopping bersama kedua putrinya


Orang-orang di Jepun menyebut Kazuko sebagai bimajo (penyihir cantik). Sebutan tersebut diberikan pada wanita berusia 35 tahun ke atas yang terlihat lebih muda dari usianya.

Nenek cantik ini memang tampak awet muda. Tidak menghairankan jika pada 2013 lalu, Kazuko dinobatkan sebagai pemenang kontes kecantikan Kansai Bimajo.


Salah satu penyebab Kazuko masih tampak seusia dengan dua putrinya kerana dia menikah di usia yang cukup muda, 19 tahun. Dia juga melahirkan anak pertamanya pada usia tersebut.

Kazuko Inoue

Kazuko Inoue
Pose ini membuat anda tidak percaya bahwa wanita ini sudah memiliki 3 cucu
Kazuko mengungkapkan rahasia awet mudanya. "Selalu bersyukur dengan apa yang kamu miliki dan tunjukkan inner beauty yang kamu miliki," ujarnya.
(Be Story, Weibo, Audrey Magazine, Rocket News)

Foto manusia yang tak menggunakan akal

Posted: 30 Mar 2014 10:00 PM PDT












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories