RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


AKIBAT KONTROVERSI - KONTRAK HANEZ SURAYA DITARIK BALIK OLEH AURA WHITE

Posted: 16 Mar 2014 07:16 PM PDT



Gara-gara kontroversi rampas merampas baru-baru ini, kontrak Hanez Suraya sebagai duta Aura White akhirnya dikatakan ditarik balik. Dalam hal ini, Hanez sendiri juga pernah mengaku peminatnya kini sudah berkurang hingga tinggal dua peratus sahaja.

"Pengurusan sebuah jenama kosmetik rasa tidak senang duduk dengan imej yang menimpa diri duta produk mereka itu. Lalu, khabarnya kontrak Hanez sebagai duta produk pemutihan kulit jenama Aura White sudah ditarik balik, gara-gara kontroversi melandanya," demikian kata laporan yang dipetik melalui Berita Harian.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HAMIL LAGI - RAHSIA FASHA SANDHA TERONGKAR DI BALI

Posted: 16 Mar 2014 02:48 PM PDT



Nampaknya, Fasha Sandha merupakan artis paling gembira tahun ini apabila dia hamil lagi! Malah berdasarkan 'baby bump' Fasha, ada yang meneka kandungannya kemungkinan sudah berusia 5 atau 6 bulan.

Semuanya terdedah apabila Fasha dan suaminya Rizal Ashram baru baru ini terbang ke kepulauan Bali, Indonesia menghadiri majlis perkahwinan rakan mereka. Namun bukan gambar perkahwinan tersebut yang menarik perhatian, tetapi gambar perut Fasha yang makin besar menjadi tarikan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories