RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Seorang Wanita Terakam Membawa Seorang Lelaki Seperti Anjingnya

Posted: 14 Apr 2014 09:00 PM PDT

Seorang wanita Inggris nampak berjalan dengan seorang lelaki di Farringdon. Yang membuatnya kelihatan aneh adalah, lelaki itu berjalan meringkuk seperti anjing dan di lehernya terlilit tali yang dibawa oleh sang wanita. Tak banyak yang tahu siapa lelaki dan wanita  itu.
Tak ada pula penjelasan apakah itu untuk pembuatan iklan atau memang benar-benar terjadi. Hal ini menjadi tontonan yang membuat orang lain tercengang saat berpapasan dengan kedua orang ini. meski begitu, foto dan video mereka sudah tersebar luas di dunia maya.
Ada yang menduga mungkin lelaki ini kalah taruhan. Ada juga Youtubers yang meneka kalau dia ketahuan selingkuh dan tengah dihukum. Kejelasannya masih menjadi misteri. Namun tentu saja pemandangan tersebut menimbulkan keresahan bagi beberapa orang, kerana perlakuan yang kurang layak dilihat di depan umum ini.




asiantown

Pemandu lori tertusuk dahan

Posted: 14 Apr 2014 07:00 PM PDT

Henan: Seorang pemandu lori terselamat dalam kemalangan walaupun badannya tertusuk pokok menyebabkan dirinya 'melekat' pada tempat duduknya.
Doktor di Hospital Universiti Huaihe mengambil masa lebih kurang empat jam setengah untuk mengeluarkan dahan sepanjang enam meter itu daripada mangsa bernama Li, 40. 
Dia kini masih mendapat rawatan di hospital dan berada dalam keadaan stabil walaupun mengalami kecederaan serius terhadap organ dalaman dan tisu. 

Li dipercayai memandu di belakang sebuah lagi lori yang membawa bahan landskap dan pokok sebelum merempuh kenderaan terbabit.
sumber : mymetro

Dah tolong dapat talak

Posted: 14 Apr 2014 05:33 PM PDT

Kuala Lumpur: "Saya sendiri terkedu diceraikan talak tiga sekali gus hanya kerana dia (bekas suami) sakit mata," kata seorang ibu tunggal yang hanya mahu dikenali sebagai Nora ketika menceritakan rumah tangganya musnah berpunca daripada sebab yang tidak masuk akal.
Nora, 27, berkata, dalam kejadian pada 2006 itu, bekas suaminya mengalami sakit mata lalu meminta pertolongannya menyapu ubat diambil di sebuah klinik.
"Dia menyuruh saya menggunakan putik kapas untuk menyapu ubat mata. Pada mulanya saya teragak-agak, tetapi tetap patuh.

"Tiba-tiba dia menjerit sakit dan kami bertengkar sebelum dia melafazkan cerai talak tiga sekali gus," katanya yang ditemui semalam.
Foto

Sebaik cerai dilafazkan, kata Nora, dia yang tinggal di rumah lelaki itu di Kedah segera membawa dua anaknya yang masih kecil ketika itu ke rumah ibu bapa di Perak.
sumber : mymetro

Zaman sekarang bercinta dah tak ada perasaan malu..tangannya masuk-masuk

Posted: 13 Apr 2014 11:00 PM PDT

ZAMAN SEKARANG PACARAN SUDAH TAK ADA PERASAAN malu lagi depan UMUM ..  tangan nya masuk masuk ... 



Tak salah kalau nak bermesra.......tapi biarlah kena pada tempatnya

Posted: 13 Apr 2014 10:00 PM PDT

Tak salah kalau nak bermesra.......tapi biarlah kena pada tempatnya kan!! 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories