RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


AWEK INI BERANI sangat....(FOTO)

Posted: 02 Apr 2014 09:00 PM PDT

AWEK INI BERANI sangat...!!!

1 Messing with a Tiger (3 pics)


2 Messing with a Tiger (3 pics)


0
#3Messing with a Tiger (3 pics)




Gergaji rantai tusuk leher

Posted: 02 Apr 2014 07:00 PM PDT

Pittsburgh: Seorang tukang kebun bernasib baik kerana masih hidup selepas dia dikejarkan ke hospital dengan gergaji berantai tertusuk ke lehernya akibat satu kemalangan.
James Valentine, 21, sedang memotong dahan di atas pokok di Ross Township Isnin lalu apabila kejadian berlaku.

Pekerja lain terpaksa memanjat pokok berkenaan untuk menurunkan Valentine selepas dia cedera. Mereka bagaimanapun tidak berani menarik gergaji pada leher leher Valentine bagi mengelak pendarahan lebih teruk.
Menurut laporan, polis berjaya memisahkan gergaji itu daripada motornya dan doktor yang tiba beberapa minit kemudian dapat menstabilkan keadaan mangsa sebelum ambulans membawanya ke hospital.

Valentine menjalani pembedahan serta-merta di Hospital Allegheny dan doktor berkata, dia bernasib baik kerana gergaji itu tidak mengena saraf utamanya.

Majikannya, Dominic Migliozzi menyifatkan usaha menyelamat pekerjanya itu sebagai "menakjubkan".
Menurut Valentine, kejadian berlaku ketika dua cuba mengelak menyentuh kabel elektrik yang melalui celah pokok itu, menyebabkan dia gagal mengawal gergaji berantai itu sebelum ia menembusi leher dan bahunya.

"Kesakitannya tak tergambar. Darah memancut keluar. Ia sangat menakutkan," kata Valentine. - AP
sumber : mymetro

Rolex dalam kemaluan

Posted: 02 Apr 2014 06:00 PM PDT

Las Vegas: Seorang tukang urut didakwa mencuri jam tangan jenama Rolex seorang pelanggan lelaki dan menyembunyikannya di dalam kemaluannya.
Christina Lafave, 25, dituduh mencuri jam milik Kenneth Herold pada 15 Januari lalu ketika mengurutnya di sebuah kamar di Hotel Wynn Las Vegas.

Kes itu menjadi perhatian apabila peguam Christina percaya yang jam itu ditemui melalui pemeriksaan yang tidak sah dan tidak sepatutnya dibawa ke mahkamah.
Herold, 66, memberitahu polis dia menemui suspek di bar hotel berkenaan dan wanita itu memberitahunya yang dia menyediakan khidmat "urutan peribadi" dengan harga yang ditetapkan.

Selepas bayaran dibuat, mereka berdua menuju ke bilik Herold dan Christina meminta lelaki itu menanggalkan jam tangannya supaya dia dapat mengurut lengannya.

Tidak lama kemudian Herold mendapati jamnya yang berharga AS$35,000 (RM114,362) hilang.
Christina menafi mengambilnya.

Wanita itu ditahan pihak keselamatan hotel sebelum diserahkan kepada polis dan selepas disoal siasat dia mengaku menyembunyikan jam berkenaan di dalam kemaluannya. Ujian X-ray yang dijalankan di hospital berhampiran membuktikan jam tangan itu berada dalam kemaluan Christina. - Agensi
sumber : mymetro

Mayat disangka gimik iklan

Posted: 02 Apr 2014 05:00 PM PDT

Zhejiang: Satu mayat tergantung pada sebuah papan iklan selama bertahun-tahun di sini kerana orang ramai menyangka ia hanya gimik iklan.
Orang ramai yang memandu melintas papan iklan berkenaan saban hari tidak mempedulikannya sehinggalah pekerja penyelenggaraan menemuinya ketika ingin membaiki papan iklan gergasi itu di bandar Dongyang, timur China.

Menurut polis, papan iklan itu didirikan di situ kerana ia lokasi yang strategik.
Polis percaya ramai yang melihat mayat itu, namun tidak melaporkannya kerana menyangka ia sebahagian daripada iklan yang dipaparkan.

Jurucakap polis, Lei Hsing berkata: "Ia pasti dapat dilihat mereka yang melalui jalan itu lebih-lebih lagi mayat berkenaan berada dalam keadaan baik.

"Kami hanya beranggapan orang ramai menyangka mayat itu sebahagian daripada iklan," katanya.
Foto
ANGGOTA polis menurunkan mayat mangsa dari papan iklan.
Polis berkata, mereka sukar mengenal pasti punca kematian kerana tidak terdapat tanda pengenalan diri.

Mereka juga belum dapat mengenal pasti jantina mayat itu kerana sebahagiannya sudah dimakan burung. - Agensi
sumber : mymetro

Inilah Ferrari juara kickboxing dunia yang disalut emas

Posted: 02 Apr 2014 10:00 AM PDT





 

AWEK CANTIK ini BIKIN HEBOH GP Malaysia

Posted: 02 Apr 2014 09:00 AM PDT

Formula One (F1) kini memiliki WAGs baru. Dia adalah Petra Silander yang merupakan kekasih pelumba Toro Rosso, Jean-Eric Vergne.



Petra yang berprofesi sebagai model Disc Jockey (DJ) dan model itu hadir di GP Malaysia yang berlangsung di  Sepang, 28-30 March 2014. Awalnya,  tidak ada yang mengenal sosok Petra. Namun, jurnalis televisyen Sepanyol Antonio Lobato membongkar indentiti Petra.

Dalam sebuah wawancara di paddock Toro Rosso, Lobato menyatakan bahwa Petra adalah kekasih baru Vergne. 

Petra sendiri hadir di Malaysia untuk mengisi program acara "pole position" yang biasa digelar satu hari sebelum perlumbaan. Seperti dilansir El Popular, model 22 tahun itu mendapat tugas memperkenalkan pelumba Mercedes, Lewis Hamilton, yang meraih pole position.

Kehadiran Petra menambah daftar wanita-wanita cantik yang menjadi kekasih pembalap F1. Sebelumnya sudah ada Dasha Kasputina dan Jessica Michibata.


Teruk Beno Foto Selfie ni

Posted: 01 Apr 2014 11:00 PM PDT





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories