RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Gila..Setiausaha kantoi buat kopi susu dengan 'susunya' sendiri

Posted: 21 Apr 2014 09:00 PM PDT

Netizen di Amerika Syarikat sedang dihebohkan oleh ulah seorang setiausaha yang mengerjai bosnya. Perangaihnya ini terakam video CCTV dan tiba-tiba menyebar di internet dan jadi perbincangan banyak orang.

Di sebuah kantor yang dirahsiakan, adalah sebuah kantor real estate di Oklahoma City, Oklahoma. Seorang Setiausaha diminta membuatkan kopi susu oleh bosnya, memang ini adalah salah satu tugasnya setiap hari untuk melayani bosnya membuatkan kopi susu panas.

Ruangan tempat membuat kopi sebelum dimasuki oleh sang sekretaris

Sang sekretaris memasuki ruangan

Si Sekretaris adalah seorang ibu, 2 orang anak, dan anaknya yang kecil memang baru berusia 6 bulan. Entah apa yang ada di fikiran si sekretaris ini, awalnya dia terlihat di kamera memasuki ruangan dimana terdapat petisejuk dan termos air panas.


Awalnya dia melakukan dengan normal, dia mengambil gelas, mengisi dengan serbuk kopi dan dan mengambil air serta susu di peti sejuk


Ia menyempatkan diri meminum susu yang diambilnya dari peti sejuk

Tiba-tiba dia tergoda melakukan sesuatu yang jahil, dia kebetulan masih menyusui anaknya yang kecil dan air susunya memang berlimpah, dibukalah bajunya, dan diperasnya susunya masuk ke dalam gelas kopi, mungkin supaya lebih lazat.

Ia membuka bajunya

Ia memeras susunya dari payudara kanannya

Ketika susu dari payudara kirinya sudah habis, ia memeras payudara kirinya

setelah selesai, ia membawa segelas kopi susu penuh gizi ini untuk diberikan kepada boss nya


Rakaman CCTV ini kemudian dijadikan alat bukti bagi sang bos untuk memecatnya tanpa ampun.
(Youtube)

Suriku cabut lari

Posted: 21 Apr 2014 05:10 PM PDT

Ipoh: "Dia beri saya harapan untuk menjadi pasangan hidupnya. Dia kata dia benar-benar sayang menyebabkan semua kehendaknya saya turuti.
"Beberapa bulan berkenalan dengannya, saya tidak mensyaki apa-apa hingga habis wang simpanan ribuan ringgit diberikan kepadanya dengan alasan mahu membuat persediaan perkahwinan nanti," kata Hanif (bukan nama sebenar) yang impiannya musnah untuk mengahwini seorang wanita yang dikenali menerusi Facebook sejak Jun tahun lalu. 
Bukan hanya terperdaya dengan janji-janji manis wanita berusia 23 tahun itu, Hanif, 23, turut mendakwa mengalami kerugian lebih RM10,000 membabitkan wang tunai serta barang kemas. 

Detik awal perkenalan mereka, semua perkara dilalui begitu indah dan membuatkan dirinya yakin wanita itu benar-benar mahu menjadi suri hidupnya.
Foto
WARTAWAN mendengar keluhan Hanif ditipu bakal isteri yang dikenali melalui Facebook.

Menurut Hanif, dia jatuh cinta dengan wanita berkenaan kerana sering mengambil berat mengenai hidupnya selain memiliki sikap penyayang. Ini membuatkannya mahu memperisterikan wanita yang berasal dari selatan tanah air itu.
sumber : mymetro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories