RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Anehnya awek cantik ini

Posted: 22 Apr 2014 09:00 AM PDT

v
v
v
v
v

v


v


v


v



Mamat ni berselfie setiap hari kerana perasan tampan

Posted: 21 Apr 2014 10:00 PM PDT

img
dok. Instagram
 Kurt Coleman mengklaim dirinya sebagai remaja paling popular di Australia. Dia menjadi begitu terkenal kerana hobinya melakukan selfie. Kurt yang sangat percaya diri tidak pernah absen berfoto selfie setiap hari.

"Aku tampan dan aku mencintai diriku sendiri," begitu kata Kurt kepada para followers dan fansnya di Instagram.

Begitu populernya, Kurt memiliki 85 ribu followers di Instagram.Lelaki yang juga aktif bermain Facebook ini, memiliki lebih dari 170 ribu fans di situs jejaring sosial tersebut. Fansnya di dunia maya ini melebihi pemain bola popular di Australia.

"Aku foto selfie 24/7 kerana aku menyukai apa yang aku lihat di kamera," tulisnya dengan percaya diri di akun Instagramnya.

Pada akaun dengan nama @kurtcoleman boleh dilihat banyaknya foto diri remaja 17 tahun asal Gold Coast, Australia ini. Dia boleh berfoto selfie di mana saja, seperti di kereta, restoran dan pantai.

Dalam setiap fotonya, Kurt tak lupa selalu memuji dirinya sendiri. "I'm in love with this photo of me, SimplyAmazing," tulisnya pada salah satu foto yang memperlihatkannya berpose mengenakan jaket jeans.

Kenarsisan dan kepercayaan dirinya yang berlebihan ini membuat Kurt memiliki haters. Namun karena memang begitu percaya diri, dia pun tidak mempedulikan orang-orang yang tak menyukai aksinya tersebut.

"Orang-orang tidak menyukai, aku boleh memahaminya kenaya dan aku tidak akan berubah untuk siapapun kerana aku mencintai diriku sendiri," tulisnya lagi di Facebook.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories