RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Adakah mereka tak tahu erti malu?

Posted: 08 Apr 2014 09:00 PM PDT





Warga emas bernafsu liar ditahan cabul 3 budak

Posted: 08 Apr 2014 07:00 PM PDT

Manila: Seorang lelaki Britain berusia 73 tahun ditahan selepas didakwa mencabul kehormatan tiga kanak-kanak bawah umur.
Stanley James Lamb ditahan polis Carcar kerana disyaki meraba bahagian sulit kanak-kanak itu di kediamannya di Barangay Perrelos, Cebu kelmarin.
Ketua Polis Wilyah Visayas, Superintendan Danilo Constantino berkata, Stanley didakwa di bawah akta pencabulan Filipina.
Katanya, identiti ketiga-tiga mangsa yang dirahsiakan atas faktor keselamatan.
Danilo berkata, Stanley menjemput mangsa ke rumahnya sebelum mengambil kesempatan dengan meraba bahagian sulit mereka.
Tertuduh ditahan di balai polis Carcar sementara menunggu pertuduhan difailkan ke atasnya.
Sabtu lalu, seorang diplomat Itali berusia 46 tahun ditahan di pusat peranginan Laguna selepas dituduh menyeludup dan mendera tiga kanak-kanak lelaki.
Menurut saksi, duta Itali di Turkmenistan, Daniele Bosio dilihat "meraba dan membelai" kanak-kanak itu di kolam renang.
Bosio ditahan di balai polis BiƱan sementara kanak-kanak itu yang didakwanya gelandangan dari Manila, diletakkan di Jabatan Kebajikan Sosial dan Pembangunan.
sumber : mymetro

Agnes Monica nafi tayang payudara

Posted: 08 Apr 2014 06:00 PM PDT

JakartaAgnes Monica semalam tampil mempertahankan dirinya di tengah-tengah kontroversi mendakwa pakaiannya terlondeh ketika menjalani penggambaran video muzik dengan penyanyi AS sehingga menampakkan buah dadanya.
Dalam kenyataan ringkas kepada media semalam, Agnes berkata, dakwaan itu ternyata tidak benar. 
"Justeru, saya enggan mengulas lanjut mengenainya," katanya. 

selepas ada pihak mendakwa pakaiannya terlondeh dalam klip video muzik Coke Bottle yang turut menampilkan penyanyi Timbaland.
Foto
AGNES enggan melayan dakwaan yang dikaitkan padanya.

Agnes bagaimanapun menafikan hal itu ketika ditanyakan mengenainya.

Agnes juga dilihat tidak mengendahkan dakwaan itu kerana menurutnya ia terpulang kepada pertimbangan umum. 

"Jika orang melihatnya dari sudut negatif, apapun yang dilakukan pasti akan kelihatan negatif," katanya. 

Klip video muzik yang dimuat naik pada 1 April itu menarik perhatian ramai bukan saja kerana insiden itu malah ramai yang mempertikaikan cara Agnes berpakaian yang mencolok mata dan mengenakan seluar mirip lampin. - Agensi
sumber : mymetro

Malam-malam pijak isteri

Posted: 08 Apr 2014 05:00 PM PDT

Ampang: Seorang suami bertindak kejam apabila tergamak memijak badan dan kepala isterinya hanya kerana wanita terbabit enggan menyerahkan dompet dan telefon bimbit miliknya di kediaman mereka di sini.
Akibat kejadian itu mangsa berusia 29 tahun cedera dan lebam di badan selepas dibelasah suaminya berusia 20-an yang mengamuk menyebabkan dia terpaksa menerima rawatan di klinik berhampiran.

Mangsa yang bimbang kejadian sama berulang tampil membuat laporan di Balai Polis Ampang Rabu lalu.
Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, mangsa pada mulanya sedang menunggu kepulangan suami dan anaknya di bawah pangsapuri mereka kira-kira jam 10.30 malam.

"Sebaik pulang, suaminya meminta mangsa menyerahkan dompet dan telefon bimbit milik mangsa namun wanita itu enggan menyerahkannya," katanya.
sumber : mymetro

Foto-foto Penyakit Sifilis Yang Menyerang Wajah Dan Bahagian Tubuh Lain

Posted: 08 Apr 2014 09:15 AM PDT

Sifilis (raja singa) adalah salah satu penyakit menular seksual yang sangat menakutkan dan mudah menular. Penyakit ini disebabkan oleh hubungan seks bebas dengan berganti-ganti pasangan. Apabila telah tertular dan terjangkit maka akibatnya sungguh sangat mengerikan sebab sifilis dapat menyebar dan menjangkiti bagian tubuh lain dan tidak terbatas hanya alat kelamin saja.

Sebenarnya penyakit ini jika sudah didiagnosis atau sudah diketahui sejak awal, akan lebih mudah untuk diobati sebelum menjangkiti kawasan genital dan menjalar ke bagian tubuh lainnya.

Foto Penyakit Sifilis di Bagian Perut
Sifilis yang telah menyebar ke bagian perut penderita

Foto Penyakit Sifilis di Wajah
Ini bukan kusta, melainkan penyakit sifilis yang menyerang wajah

Foto penyakit sifilis di bagian tangan dan kaki
Ini penyakit sifilis yang menyebar ke bahagian tangan dan kaki

Penampakan sifilis di bagian anus
Seperti inilah sifilis yang telah menjalar ke bahagian anus

Pengubatan penyakit ini dapat menggunakan antibiotika penisilin, tetrasiklin dan doksisiklin.

Kalau tidak ingin terjangkit penyakit ini, maka setialah dengan pasangan Anda yang sah!
(Telemeds.org, University Erlangen Journal of Medicine)

Setelah 19 Tahun Menikah, Lelaki Belgium Ini Baru Tahu Bahawa Isterinya Yang Cantik Asal Indonesia Ternyata Dulunya Lelaki

Posted: 08 Apr 2014 09:00 AM PDT

Seorang lelaki Belgia amat terkejut saat mengetahui bahwa isteri yang sudah 19 tahun dinikahinya ternyata dulunya adalah seorang lelaki! Kes ini terjadi pada tahun 2012, namun kerana amat menarik maka pemberitaan ini menjadi rahsia umum diantara warga Indonesia di Belgium dan Belanda.

Lelaki 64 tahun, sebut saja bernama Jan, mengatakan, ia sama sekali tidak tahu bahawa isterinya ini terlahir sebagai laki-laki. Fakta horor ini terbongkar saat seorang sepupu istrinya yang berasal dari Indonesia secara tak sengaja akhirnya mengungkap kebenaran itu.

Jan menceritakan bagaimana ia bertemu "Monica" tahun 1993 ketika "gadis" itu tiba di rumahnya di Antwerp sebagai pengasuh anak-anak dari saudara perempuan Jan. Jan menggambarkan isterinya itu "sangat cantik dan feminin". Namun, ia kini mengerti mengapa Monica "tidak pernah boleh menyetrika dengan baik".

Jan mengatakan kepada harian Nieuwsblad Belgia, "Pernikahan kedua saya bermasalah saat itu dan kami dengan cepat jatuh cinta. Saya pikir, dia seorang perempuan yang menarik, dan dia seluruhnya seorang perempuan, dia tidak punya sifat laki-laki. Dia berusia 27 tahun ketika itu, jadi saya bertanya apakah dia menginginkan anak-anak. Saya senang ketika dia bilang bahwa dia tidak ingin kerana saya sudah 44 tahun dan saya sudah punya dua anak."

Jan melanjutkan, "Selama bertahun-tahun, dia berkata dia minum pil (KB), dan bahkan selama berhubungan seks saya tidak pernah melihat sesuatu apa pun (yang aneh), walau sekarang saya paham mengapa dia selalu menggunakan pelincir, yang tampaknya normal di kalangan transeksual. Dia selalu menjadi ibu yang baik bagi anak-anak saya. Dia juga juru masak yang fantastik, meskipun tidak cukup bagus pada urusan membersihkan (rumah) dan menyetrika, dan sekarang saya tahu mengapa!"

Jan-Monica
Jan memperlihatkan foto Monica yang cantik sedang bermain piano

Jan mengatakan, hubungan mereka sudah mulai bermasalah selama dua tahun terakhir kerana dia berkeras pergi ke luar rumah dengan pakaiannya yang sangat "berani". Jan menambahkan, "Dia mengenakan atasan yang minim yang memperlihatkan banyak bahagian tubuh dan punya lebih dari 100 pasang sepatu. Saya juga mendapati dia memperhatikan foto-foto para pemuda di internet. Tapi saya tidak menduga sesuatu yang aneh sampai sepupunya datang berkunjung dan kelepasan bicara. Saya mengatakan hal itu ke putra saya dan ia mengatakan bahwa ia telah mendengar rumor itu juga bahawa Monica dulunya seorang lelaki. Suatu malam saya meminta penjelasan darinya dan dia akhirnya mengaku bahwa dia terlahir sebagai anak laki-laki dan telah menjalani operasi pergantian jenis kelamin."

Jan-Monica Antwerp
Foto kenangan kebersamaan Monica (kiri) dan Jan (kanan). Gambar sengaja diburamkan disini

"Dunia saya langsung runtuh dalam beberapa detik. Saya merasa ngeri. Saya merasa seperti telah diperkosa selama hampir 20 tahun," kata Jan.

Mereka masih tinggal dalam satu atap saat ini setelah hakim menolak permintaan Jan yang memungkinkan dia dapat mengusir Monica. Namun, lelaki itu menambahkan, "Kami tinggal di kamar yang terpisah dan jarang berbicara. Apa yang Monica sudah lakukan terhadap saya dan keluarga saya tidak dapat dimaafkan. Saya hanya ingin dia pergi dari kehidupan saya."
(Nieuwsblad, Daily Mail)

Dengan twitter, boleh tiduri 200 awek setahun

Posted: 07 Apr 2014 09:40 PM PDT

 

Seorang Lelaki dari London, bernama Ben James (25 tahun) mengaku telah meniduri 200 perempuan dalam setahun. Semua itu dia lakukan melalui kekuatan media sosial.




Ben mempunyai 74 ribu pengikut (follower) di akaun Twitternya. Dia menulis  di Twitter 20 kali saban hari, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the
Daily Mail, Jumaat (4/4).

Dia mengaku hanya dengan mengajak berbual kaum hawa di Twitter maka dia boleh mengajak mereka naik ke atas katil. Dia kerap menghantar kata-kata seks kepada para perempuan dan mendapat balasan, termasuk foto telanjang.




"Para perempuan itu mengirimi saya beratus-ratus mesej dalam sehari. Sebahagian berupa foto bogel, sebahagian meminta nombor telefon saya, dan sebahagian lagi terus menawarkan bercinta," kata Ben. "Saya biasanya boleh mendapatkan empat atau lima lelaki yang bersedia berkaitan pada bila-bila saja. Setelah itu biasanya saya bosan dan mencari perempuan lain."

Lelaki bekerja sebagai produser televisyen itu kini tinggal bersama ibunya, seorang jururawat.

"Ibu saya tidak keberatan. Saya sangat menghormatinya. Ayah saya dulunya seorang playboy sewaktu muda. Saya rasa buah tidak jatuh jauh darinya."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories