RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BEEGO DAN LINDA DIKURNIA BAYI PEREMPUAN

Posted: 22 Apr 2014 09:22 PM PDT



Tahniah buat pasangan Beego dan Linda Hashim atas kelahiran bayi perempuan mereka semalam di KPJ Tawakkal Specialist Hospital, Kuala Lumpur. Bayi perempuan tersebut dilahirkan kira-kira pukul 12.30 tengahari dan diberi nama iaitu Jelita.

"Kesian suamiku tak cukup tidur jaga isteri dari semalam.. macam ni punya gaya pun boleh tidur.. sabar ye sayang.. sikit lagi baby nak keluar.. tq for support all the way.. love u so much," demikian kata Linda sebelum melahirkan bayinya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BILA HALKUM AWEK BARU SHAH JASZLE JADI BAHAN LAWAK

Posted: 22 Apr 2014 05:07 PM PDT



Rasanya ramai yang tidak terkejut apabila mendapat tahu bahawa aktor Shahz Jaszle sudah pun memutuskan pertunangannya dengan Redzwani Puteri. Malah, apabila Shahz Jaszle dilaporkan mempunyai teman wanita baru, sikitpun kami tidak hairan.

Namun yang kami hairan ialah apabila tiba-tiba kekasih baru Shahz yang bernama Hanis Husna itu menjadi bahan lawak di laman sembang. Semuanya gara-gara 'halkum' Hani Husna yang kelihatan membonjol.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LAMA MENJANDA - MAK MAH AKHIRNYA NIKAH PENEROKA MEI INI

Posted: 22 Apr 2014 03:13 PM PDT



Kalau dah jodoh tak ke mana!

Demikianlah halnya dengan pelakon seangkatan dengan Allahyarham Tan Sri P.Ramlee iaitu Ruminah Sidek, 68, yang bertemu kasih dengan Al Fatah Rahim, 70. Apa yang menarik, cinta mereka berputik sewaktu mereka bersama mengerjakan umrah di Mekah Mac lalu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories