RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


FIZA & ADAM AKHIRNYA SAH BERCERAI

Posted: 28 Apr 2014 01:00 AM PDT



Harapkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari. Demikianlah halnya dengan Adam AF2 dan Fiza Elite yang akhirnya sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam, Selangor. Mereka nikah hanya tujuh bulan.

Lafaz cerai Adam telah dilakukan dihadapan hakim syarie, Tuan Muhamad Nazri Basrawi kira-kira 1.05 petang tadi mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HUBUNGAN DIANA DANIELLE & IBU SUDAH PULIH?

Posted: 27 Apr 2014 03:11 PM PDT



Masihkah anda ingat dengan gosip dan dakwaan mengenai Diana Danielle yang menikahi suaminya Farid Kamil? Antara dakwaan tersebut hingga menimbulkan konflik ialah hubungan dengan Mamanya jadi renggang.

Namun melalui sebuah foto yang dikongsikan oleh ibu Diana sendiri iaitu Norsiah Ramli yang memuatnaiknya melalui laman sosial, hubungan mereka kini dilihat baik-baik sahaja dan dia juga nampak manis bertudung di sebuah majlis agama.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ALFATIHAH - SIDEK HUSSAIN MENINGGAL DUNIA AKIBAT KANSER

Posted: 27 Apr 2014 02:27 PM PDT



Akibat mengidap kanser tahap empat pada ketumbuhan dipipinya sejak 30 tahun lalu, pelakon veteran Sidek Hussain, 63, akhirnya meninggal dunia di Hospital Kuala Lumpur malam semalam.

Allahyarham yang pengsan ketika membeli barang untuk cucunya pernah dimasukkan ke hospital pada 30 Mac. Hasil pemeriksaan baru-baru ini, doktor telah mengesahkan ketumbuhan yang hampir dua kilogram pada pipinya itu sejenis kanser.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories