RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


NAFI SEBAB KECEWA - FARALYNA 'KAHWIN MUDA' DISEMBER INI

Posted: 29 Apr 2014 10:34 PM PDT



Bak kata pepatah, patah tumbuh hilang berganti. Demikianlah halnya dengan Faralyna Idris, 23, yang bakal berkahwin dalam usia muda Disember ini.

Meskipun hanya mengenali bakal suaminya kira-kira dua tahun yang lalu melalui seorang rakan, namun dia tidak teragak-agak menerima lamaran jejaka itu. Katanya, dia yakin dengan sikap tanggungjawab kekasih barunya itu selepas dikecewakan oleh Hairul Azreen.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MABUK DI AUSTRALIA - AKTRES KACUKAN MENJERIT DI TENGAH JALAN

Posted: 29 Apr 2014 05:51 PM PDT



Kami sendiripun tidak dapat bayangkan siapakah yang dimaksudkan oleh Era FM mengenai kes seorang pelakon wanita kacukan Inggeris yang didakwa mabuk teruk di Sydney, Australia.

Menurut mata yang memandang di sana, pelakon wanita tersebut kelihatan seperti tidak betul dan menjerit-jerit di tengah jalanraya dan di dalam sebuah restoran di Chinatown, Sydney.

Gambar hiasan


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GELAGAT ANUAR ZAIN 'BERSELFIE' DENGAN PEMINAT

Posted: 29 Apr 2014 03:31 PM PDT



Memang sporting gila apabila Anuar Zain sendiri mengajak peminat-peminatnya untuk 'berselfie' menggunakan 'kamera Go Pro' ketika mengadakan persembahan sempena Minggu Setiausaha di Hotel One World, Petaling Jaya, Selangor, baru-baru ini.

Lebih menarik, setiap kali Anuar turun ke bawah pentas, suasana menjadi gamat dengan jeritan peminat yang berlumba-lumba mendapatkan Anuar untuk bergambar bersama. Bahkan peminat juga saling mencemburui apabila Anuar meluangkan masa agak lama di sesuatu sudut sehingga keadaan menjadi agak tidak terkawal.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAYA BUKAN BERDUA KE BANGKOK - ANA DAHLIA

Posted: 29 Apr 2014 03:05 PM PDT



Baru-baru ini, ramai yang telah menatap foto 'ala romantik' Ana Dahlia dengan seorang jejaka yang didakwa sebagai teman lelakinya. Apa yang heboh, mereka bercuti di Bangkok, Thailand sambil merasa kemeriahan perayaan Songkran di sana.

Artikel terdahulu:

Selanjutnya, usaha media untuk menghubungi Ana bagi mengesahkan cerita tentang percutiannya bersama teman lelakinya itu gagal. Hanya beberapa minggu selepas itu barulah dia dapat dihubungi.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories