RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


FOTO SEPARUH BOGEL ADI PUTRA - APA MOTIF BEKAS SUAMI NORAIDA?

Posted: 03 Apr 2014 07:31 PM PDT



Setelah beberapa bulan kes bertukar foto dan mesej berunsur lucah dengan Noraida senyap, tiba-tiba ia dihangatkan kembali apabila bekas suami wanita tersebut iaitu Amiruddin Othman memuatnaik sekeping foto separuh bogel Adi Putra.

Tidak diketahui apa motif Amiruddin kerana kes tersebut awalnya telah diklasifikasikan sebagai No Further Action (NFA) oleh pihak polis.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HAMIL USIA EMAS - BILA RAJA AZMI BUAT LAWAK

Posted: 03 Apr 2014 06:57 PM PDT



Siapa kata dalam usia 53 tahun tak boleh hamil?

Dalam hal ini, Raja Azmi Raja Sulaiman dengan tidak disangka telah menghubungi seorang temannya dan memberitahu satu rahsia besar. Dakwa penerbit filem itu, dia kini telah hamil meskipun berkahwin dalam usia lanjut.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

AKHIRNYA SHILA AMZAH JADI FINALIS 'I AM A SINGER'

Posted: 03 Apr 2014 06:29 PM PDT



"Saya telah melakukan persiapan yang secukupnya untuk persembahan saya pada malam final ini. Saya berharap rakyat Malaysia dapat mendoakan kejayaan saya dan saya ingin ucapkan terima kasih kepada semua yang tidak henti menyokong saya sejak saya bergelar sebagai seorang penyanyi," ujar Shila Amzah.

Shila berkata demikian sebagai mengulas kejayaannya menjadi finalis dalam pertandingan 'I Am A Singer' di China. Pertandingan akhir tersebut akan berlangsung di Hunan, Changsha, China hari ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories