RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


TAHNIAH - SHILA AMZAH RANGKUL TEMPAT KETIGA 'I M A SINGER 2'

Posted: 04 Apr 2014 02:06 PM PDT



Meskipun hanya memperolehi tempat ketiga, namun rakyat Malaysia seharusnya berbangga dengan kehebatan Shila Amzah dalam pertandingan I Am A Singer 2.

Ini kerana, bukan mudah untuk bersaing dengan 12 orang peserta lain dari pelbagai negara yang masing-masing mempunyai kehebatan tersendiri. Malah pertandingan itu merupakan antara pertandingan yang dianggap sukar dan paling mencabar di Asia.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

USIA 49 TAHUN - JULFEKAR SELAMAT NIKAH KALI KEDUA

Posted: 04 Apr 2014 01:43 PM PDT



Akhirnya, Komposer Julfekar Ahmad Shah, 49, kini sah bergelar suami kepada penyanyi Nurul Yasmin Abdul Aziz atau Min Yasmin, 25, dengan hanya sekali lafaz. Mereka bernikah di Masjid Kota Damansara, Petaling, Selangor, semalam.

Majlis akad nikah telah berlangsung pada 3.40 petang, dan ia telah disempurnakan oleh Penolong Pendaftar Nikah Masjid Kota Damansara, Mohd Arip Johdi dengan berwalikan bapa Min Yasmin iaitu Abdul Aziz.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

RADHI OAG TAMATKAN ZAMAN DUDA

Posted: 04 Apr 2014 01:04 PM PDT



Tahniah diucapkan buat Muhammad Radhi Razali atau Radhi OAG kerana telah selamat bergelar suami kepada Nur Shahira Ayu Zahiri semalam. Radhi menamatkan zaman dudanya pada 04-04-14 dengan sekali lafaz kira-kira pukul 10:30 pagi di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, Selangor.

Mereka dinikahkan oleh Iman Besar Masjid tersebut iaitu Ustaz Mohd Firdaus Subhi berwakil wali bapa pengantin perempuan.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories