RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Lelaki Ini Hobi Berfoto Dengan Background Pasangan Yang Tengah Bermesraan

Posted: 05 May 2014 09:00 PM PDT

Entah apa yang ada di pikiran lelaki ini. Ia amat terobsesi untuk berfoto dengan pasangan kekasih dan suami isteri yang sedang berciuman dan menguploadnya di akaun instagram miliknya.

Lihat saja beberapa contoh foto yang dia upload dengan bangganya:



Benar-benar sebuah hobi yang aneh dan tidak masuk akal.
(Instagram)

Gadis Ini Jadi CEO di Usia 18 dengan Jual Bra Khusus Remaja

Posted: 05 May 2014 08:00 PM PDT

img
Dok. Yellowberry
 Untuk menjadi seorang CEO memang tak perlu menunggu sampai mapan atau berusia matang. Sekarang, melalui donasi, remaja berusia belasan pun boleh mengumpulkan ratusan juta rupiah dan mendirikan sebuah usaha.

Seorang gadis bernama Megan Grassel asal Wyoming, Amerika Syrikat, berhasil menciptakan Yellowberry, sebuah brand bra yang ditujukan untuk para gadis pra remaja pada usia yang sangat muda. Gadis berusia 18 tahun ini mendapat inspirasi ketika menemani sang adik membeli bra. Saat itu, Megan, ibu, dan adik perempuannya kesulitan mencari bra dengan desain dan warna yang menarik serta sesuai untuk gadis berusia 11 - 15 tahunan.

"Yang ada hanya bra untuk jogging, yang terlihat seksual, atau push up bra. Di mana yang berwarna cerah? Aku sadar itu tak ada. Seminggu kemudian aku sadar aku yang harus membuatnya," ungkap Megan pada situs CNN.

Murid Sekolah Menengah Atas ini pun lantas melihat hal tersebut sebagai peluang dan memutuskan untuk menciptakan sendiri lini pakaian dalam seperti yang dia inginkan. Selain didesain dengan warna-warna yang cerah ceria serta berkesan muda, dia juga ingin agar Yellowberry mengutamakan kenyamanan bagi pengguna remajanya. Dibuat dari bahan campuran spandex katun lembut yang cocok digunakan pada masa-masa transisi antara pakaian dalam anak-anak dan bra wanita dewasa, bra Yellowberry juga ada yang dibuat tanpa kawat.

"Yellowberry ingin memberikan gagasan bahwa para gadis tidak harus cepat-cepat tumbuh dewasa," tutur Megan.

Untuk mewujudkan impiannya itu, Megan memasang idea tersebut pada sebuah situs crowdfunding atau pendanaan masal, Kickstarter.  Dengan bantuan sang ibu, saat ini Yellowberry telah memiliki kilang, memproduksi serta beredar di pasaran melalui pemesanan online.

"Jika mereka ingin memakai bra lain, mereka boleh, kami tidak menyatakan mana yang baik, mana yang tidak. Tapi kami ingin mereka memiliki pilihan lain," ujar Megan

Gila...kerana seks sanggup membunuh bayinya yang baru lahir

Posted: 05 May 2014 06:40 PM PDT

Ini betul-betul seorang ibu yang berhati binatang..kerana seks sanggup membunuh bayinya yang baru lahir.......

Kelar bayi 30 minit lepas lahir

Bavaria: Seorang ibu muda membunuh bayinya dengan mengelar kerongkongnya selepas 30 minit melahirkan mangsa.
Wanita berkenaan berbuat demikian kerana bimbang kelahiran bayi itu akan menjejaskan kehidupan seksnya. 
Nadine Koenig, 20, dari Regensburg, mencekup hidung mangsa yang baru dilahirkannya sebelum mengelar kerongkongnya dengan pisau. 

Remaja itu meneruskan aktiviti hariannya dengan pergi bersosial di disko selepas melakukan pembunuhan itu, kata pendakwa raya kepada hakim.

Pendakwa raya, Ulrike Klein berkata remaja itu tidak sanggup memikul tanggungjawab sebagai ibu.

"Dia tidak mahu memikirkan kegiatan seksual dan kehidupan sosialnya terancam dengan kelahiran bayi itu," katanya. 

Mahkamah di Regensberg diberitahu, Nadine yang merahsiakan kehamilan itu daripada ibu bapanya, melahirkan bayi berkenaan di rumah mereka Februari tahun lalu. 

Remaja itu kemudian membuang mayat anaknya berdekatan Danube. 

Selepas Nadine, ditahan polis, ibunya Krestin, 44 membunuh diri. 

Dia berdepan dengan tuduhan membunuh.- Agensi
sumber : mymetro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories