RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


JEMPUTAN FORUM AGAMA - NEELOFA BAKAL BERHIJRAH?

Posted: 14 May 2014 07:45 PM PDT



Gara-gara terlibat sebagai artis panel jemputan dalam forum agama, Neelofa telah dikritik oleh segelintir pihak sebagai tidak layak berceramah. Namun, itu semua tidak pernah mematahkan semangatnya untuk terus melibatkan diri dalam majlis ilmu atau keagamaan.

"Saya suka dengar ceramah dari dulu lagi. Malah sejak mempunyai rakan-rakan yang suka ke arah itu, saya lebih kerap pergi ke majlis ilmu bersama mereka. Saya tahu ada yang akan menilai saya sebab itulah saya tak suka hebahkan kepada umum yang saya pergi ke majlis-majlis sebegini kerana merasakan ia tidak perlu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAKZIAH - ADAM AHMAD MENINGGAL DUNIA

Posted: 14 May 2014 07:10 PM PDT



Adam Ahmad, 49, telah kembali ke rahmahtullah sekitar pukul 12.15 malam semalam di Hospital Ampang, Selangor. Allahyarham semasa hayatnya merupakan seorang kompuser dan penyanyi yang popular dengan lagu 'Kau Pergi Jua' itu

Allahyarham meninggal dunia akibat penyakit kencing manis dan tekanan darah yang dihidapinya. Jnazahnya akan dikebumikan pagi ini selepas selesai diuruskan di Masjid Nurul Hidayah, Kampung Pandan, Kuala Lumpur.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DITUDUH MENCURI TELEFON - JUSTIN BIEBER DISIASAT POLIS

Posted: 14 May 2014 04:24 PM PDT



Justin Bieber yang banyak kali ditahan polis akibat perbuatannya yang lalu, kini disiasat polis lagi atas dakwaan seorang wanita yang mendakwa Justin mencuri telefonnya.

Menurut wanita tersebut, Justin dengan 'ahli rombongannya' tiba-tiba bertengkar ketika sedang berhibur di kompleks golf mini dan sangkar bermain besbal di Sherman Oaks pada hari Isnin yang lalu.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR BERCIUM - CHE TA DAN ZAIN SAIDIN BIKIN PANAS LAGI

Posted: 14 May 2014 12:30 AM PDT



Selepas memuat naik gambar kontroversi atas katil di Krabi, termasuk mengamuk apabila rambut perang suaminya dikutuk di laman sosial, terbaru pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin terus bikin panas dan menjadi bahan kritikan di Instagram.

Apa tidaknya, Che Ta telah memuat naik foto 'bercium' di Paris pula dalam akaun Instagram miliknya. Ha ha... cayalah Che Ta!





         ________________________


MUNGKIN RUJUK FIZA SEMULA - ADAM NAFI 'GILA TALAK'

Posted: 14 May 2014 12:13 AM PDT



Masih ada perasaan sayang!

Begitulah pengakuan Adam AF2, 31, mengenai bekas isterinya, Fiza Abdul Halim, 33, selepas mereka sah bercerai talak satu April lalu. Tanpa berselindung, Adam tidak menafikan untuk kembali bersama dalam tempoh edah selama tiga bulan ini.

"Ya, mungkin kami akan rujuk semula dan kini masih lagi memikirkan tentang perkara itu, namun itu semua terpulang kepada jodoh.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LEGENDS OF OZ: DOROTHY'S RETURN - GEGAR PAWAGAM 5 JUN 2014

Posted: 14 May 2014 12:00 AM PDT



Petaling Jaya, 14 Mei 2014 : Summertime Entertainment mempersembahkan Legends of Oz : Dorothy's Return, sebuah filem muzikal animasi 3D yang akan mula ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia pada 5 Jun 2014. Filem animasi bergenre muzikal ini menampilkan suara pelakon-pelakon terkenal seperti Lea Michele, Martin Short, Dan Aykroyd, Jim Belushi dan Kelsey Grammer.

Skrip filem yang dihasilkan oleh Adam Balsam dan Randi Barnes diinspirasi berdasarkan buku "The Wonderful Wizard of Oz" karya L.Frank Baum dan buku bersiri "Dorothy of Oz" yang ditulis oleh cicitnya sendiri, Roger Stanton Baum dan ia merupakan kesinambungan daripada cerita dongeng yang paling popular dan digemari di dunia.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LAMAN SOSIAL PERTEMUKAN CINTA BAHARU ERIN MALEK

Posted: 13 May 2014 03:17 PM PDT



"Kami bertemu di Instagram secara tidak sengaja," demikian kata juara program Fear Factor Malaysia 2, Erin Malek atau nama sebenarnya Nur Arina Abdul Malek, 20.

Tanpa berselindung, dia mengakui sedang menjalinkan hubungan cinta dengan jejaka yang dikenali sebagai 'F' itu sejak empat bulan lalu. Tambahnya, dia tidak menyangka bertemu dengan lelaki tersebut selepas setahun dia gagal dalam bercinta.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories