RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


RINGKAS: JUE AZIZ NGAKU KAHWIN - IZREEN AZMINDA KENA CERAI

Posted: 20 May 2014 09:03 PM PDT



Jika sebelum ini Jue Aziz hanya mendiamkan diri mengenai dakwaan sudah berkahwin dengan jejaka bernama Bayu Daniels berasal dari Indonesia, terkini Jue akhirnya mengaku yang dia sudah berkahwin secara senyap.

"Ya, saya sudah berumah tangga dan kini saya merupakan isteri kepada Bayu. Kami mendirikan rumah tangga di kampung halaman suami di Makassar, Indonesia pada 9 Mac lalu," jelasnya ketika diminta mengulas mengenai berita tersebut oleh Kosmo.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INFO - EPISOD AKHIR ‘MIRANDA’ & ‘ROMI CINTA JULIA’

Posted: 20 May 2014 07:18 PM PDT



Petaling Jaya, 21 Mei 2014 – Nampaknya minggu ini peminat setia drama siri 'Miranda' dan drama siri 'Romi Cinta Julia' dari slot Lestary bakal mengetahui kesudahan dua drama popular TV3 ini yang telah bersiaran hampir tiga bulan.

MIRANDA mengisahkan tentang gadis bernama Miranda yang melarikan diri ke Kuala Lumpur selepas memutuskan tali pertunangan dengan Izwan. Kemudian, Miranda menumpang di rumah bapa saudaranya. Sejak itu, kehadiran Miranda mula mendapat perhatian dari Ammar. Namun, mereka terpaksa berdepan dengan pelbagai halangan untuk bersama.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BELUM DIKURNIAKAN ANAK - ZIZIE EZETTE BELA KUCING

Posted: 20 May 2014 07:05 PM PDT



Pelakon yang kini bergelar Datin, Zizie Ezzette Abdul Samad, 36, lebih selesa dengan kehidupannya sekarang meskipun kurang aktif dalam bidang seni. Menurut Zizie, keluarga dan suami tercinta iaitu Datuk Bung Mokhtar Radin kini menjadi kekuatan utama dirinya.

"Saya mempunyai suami yang paling baik, tidak perlu saya jelaskan kebaikan dia di sini, cuma apa yang boleh saya katakan perubahan cara hidup saya kini bukan pengorbanan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

3 GAMBAR - BILA SHARIFAH SHAHIRA CEDERA DI KEPALA

Posted: 20 May 2014 06:26 PM PDT



Bak kata pepatah, malang tidak berbau!

Demikianlah halnya dengan pelakon dan penyampai stesen radio Ultra FM, Sharifah Shahira (Shiera) yang baru-baru ini mengalami pendarahan di belakang kepala apabila terjatuh ketika menjalani penggambaran sebuah game show.

"Saya jalani penggambaran satu program game show. Pada waktu itu memerlukan saya berlari. Entah macam mana saya nak elak kereta, dalam sekelip mata saya terus jatuh terlentang. Saya tak ingat sangat apa yang berlaku.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HILANG RAJUK - SYAMSUL YUSOF KEMBALI MENGARAH FILEM

Posted: 20 May 2014 02:36 PM PDT



Pujukan isterinya Puteri Sarah Liyana telah berjaya meredakan rajuk Syamsul Yusof yang dulunya 'sakit hati' gara-gara filem KL Gangster 2 dicetak rompak. Malah kata-kata perangsang isterinya juga telah berjaya memulihkan semangat juangnya dalam industri perfileman.

Sehubungan itu, Syamsul, 30, kini kembali bangun semula untuk bergiat aktif dalam dunia seni. Apa yang menarik, Syamsul kini sedang sibuk menyiapkan skrip bagi filem seram terbaharunya berjudul 'Munafik'.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories