RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


21 GAMBAR - KELUARGA BAHAGIA ASHRAF MUSLIM

Posted: 22 May 2014 08:15 PM PDT



"Ya Allah... satukanlah hati kami... jadikan kami isteri solehah yang terbaik buat suami kami... jadikanlah kami ibu yang terbaik buat Sarah Ashraf... jadikanlah kami anak yang terbaik buat ibu dan ayah kami... berilah kami kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat... aamiin...," begitulah luahan hati isteri pertama Ashraf Muslim, Dayana Lokman.

Ayat tersebut kami petik melalui gambar terkininya bersama madunya Wan Sakinah yang dimuat naik di laman sosial miliknya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DIJANGKITI H1N1 - SHARIFAH AINI REDHA JIKA 'DIJEMPUT ALLAH'

Posted: 22 May 2014 04:39 PM PDT



Berita sedih buat peminat biduanita Datuk Sharifah Aini, 61. Penyanyi bersuara lunak merdu itu kini terlantar di wad sebuah hospital swasta di ibu negara bagi menjalani rawatan rapi disebabkan jangkitan kuman pada paru-parunya.

Bagaimanapunn, keadaan kesihatannya kini dilaporkan stabil. Untuk makluman semua, Sharifah telah dijangkiti virus Influenza A (H1N1) sejak lima bulan lalu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DEDAH KEKASIH BERNAMA 'FY' - HAFIZ AF7 KENA MARAH

Posted: 22 May 2014 03:05 PM PDT



Gara-gara mendedahkan wajah kekasihnya dalam Instagram, penyanyi kelahiran Akademi Fantasia Hafiz Suip telah dimarahi oleh segelintir peminatnya. Perkembangan tersebut bukan sahaja membuat Hafiz terkejut, malah dia juga tidak menyangka akan timbulnya respons sebegitu.

Hafiz atau nama sebenarnya Mohd Hafiz Mohd Suip, 24, bagaimanapun tetap berasa lega dengan keputusan tidak menyembunyikan wajah kekasihnya yang dikenali sebagai 'Fy' itu.

"Ini merupakan kali pertama saya memuat naik foto kekasih di Instagram sekadar mahu memberitahu yang kini saya sudah berpunya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories