RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


INFO - 'AKHDAN' MUNCUL DENGAN SINGLE TERBAHARU

Posted: 27 May 2014 06:38 PM PDT



Setelah muncul dengan album sulung pada 2012 bersama Hijjaz Record, kemudian mengetengahkan single pada 2013 berjudul 'Kembalikan Damai Itu', terkini kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai 'Akhdan' muncul kembali dengan single terbaharu (2014), 'Kerna Cinta'.

'Akhdan' merupakan kumpulan nasyid yang terdiri daripada empat orang pelajar sekolah yang berbakat dalam bidang seni suara. Mereka yang menampilkan lagu-lagu berkonsepkan keTuhanan dan kemanusiaan mula menubuhkan kumpulan mereka pada 2010.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU RUJUK BEKAS SUAMI : "KAMI BOLEH BERSATU" - ERRA FAZIRA

Posted: 27 May 2014 06:08 PM PDT



Sudah agak sejuk isu mahu rujuk kembali bekas suami Erra Fazira iaitu Engku Emran yang kerap berkongsi foto di Instagram. Terkini, ia panas kembali apabila Erra menganggap ianya boleh dijadikan contoh dan ikutan oleh pasangan berpisah yang lain.

"Saya faham niat dia ingin menunjukkan kami ni sebagai contoh bahawa walaupun kita berpisah, tanggungjawab terhadap anak tetap diutamakan dan kami boleh bersama dan bersatu. Maksudnya di sini, bukan bersatu kembali, tetapi berbaik demi anak.

Gambar terkini Erra & Emran - Klik untuk imej besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAYA MENARIK FESYEN MENGANDUNG DI ABPHB 2013

Posted: 27 May 2014 04:00 PM PDT



Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 (ABPBH2013) telahpun menutup tirainya baru-baru ini. Pelbagai fesyen telah diketengahkan oleh artis dan selebriti kita hingga ada yang melaram habis pada malam itu.

Namun apa yang menarik ialah tiga artis wanita kita yang hadir dengan fesyen terkini walaupun sedang sarat. Mereka ialah Didie Alias, Scha Al-Yahya dan Lisdawati yang masih aktif meskipun ada yang menyarankan mereka agar berehat di rumah.

Klik gambar untuk size besar


Lisdawati dilihat tampil dengan gaun kembang bewarna hijau, Didie Alias dengan persalinan hijau bagaikan pokok diselaputi lumut dan Scha Al-Yahya pula tampil dengan gaun biru elektrik rekaan Alia Bastamam.

Cayalah!



         ________________________


ISU MESEJ LUCAH - SOO WINCCI RASA BERSALAH CABAR IQRAM

Posted: 27 May 2014 03:36 PM PDT



Akibat gosip berkaitan hubungan songsang atau 'gay', penyanyi dan bekas ratu cantik Malaysia/Dunia 2008/09, Soo Wincci, mengaku telah mencabar Iqram Dinzly berkaitan isu mesej lucah yang tersebar baru-baru ini.

"Dia melakukan perkara tersebut kerana ingin bergurau memandangkan dia seringkali didakwa mengamalkan hubungan sejenis.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories