RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BELUM KENALI SUAMI SECUKUPNYA - WAHEEDA

Posted: 29 May 2014 07:06 PM PDT



Ramai yang ingin tahu mengenai perkembangan pelakon dan penyanyi Waheeda yang pernah popular melalui lagu 'Wassini'. Terbaru, Waheeda ditemui media di majlis pelancaran single terbaru suaminya, Ustaz Akhil Hayy, yang berjudul 'Andai Esok'.

Menurut Waheeda, meskipun sudah lima tahun berkahwin dengan Akhil, namun masih banyak perkara yang tidak diketahui tentang diri suaminya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

'PECAH TEMBELANG' - HUBUNGAN ANA DAHLIA & 'TUNANG' TERBONGKAR

Posted: 29 May 2014 05:23 PM PDT



Bak kata pepatah, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua!

Demikian jualah halnya dengan pelakon Ana Dahlia atau nama sebenarnya Diyana Mastura Jaafar, 31, yang gemar menyembunyikan status hubungannya dengan seorang pemuda bernama Ubaidullah. Dia akhirnya 'terperangkap' dan masuk jerat sendiri.

Semuanya gara-gara pengacara malam 'Hari Ibu' anjuran Rafflesia, di Hotel Royal, Kuala Lumpur kelmarin mengumumkan Ubaidullah sebagai tunang Ana. Paling menarik, pengacara tersebut juga mengumumkan kepada jemputan bahawa Ana dan tunangnya bakal berkahwin tidak lama lagi



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAYA MASIH SAYANGKAN FARHAN - ABBY ABADI

Posted: 29 May 2014 03:19 PM PDT



Meskipun diceraikan menerusi SMS, namun Abby Abadi mengakui masih sayangkan suaminya, Muhammad Noor Farhan Che Bakar. Menurut pelakon, penyanyi dan kini pendakwah itu... dia tidak pernah membayangkan akan berlaku perceraian dalam perkahwinan mereka.

"Saya akui masih sayangkan dia dan langsung tidak pernah membayangkan perceraian akan berlaku kerana salah faham yang timbul tidak sepatutnya berakhir dengan perceraian.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories