RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


LANCAR ALBUM SULUNG - CAKRA KHAN PERNAH DIBAYAR 80 SEN

Posted: 07 May 2014 08:15 PM PDT



Sebagaimana penyanyi cilik jalanan Tegar, Cakra Khan turut meniti tangga paling sukar untuk meraih populariti seperti sekarang. Malah dia juga tidak malu mengaku pernah dibayar hanya 80 sen untuk membuat persembahan di Indonesia.

"Saya mula menyanyi semenjak berusia 7 tahun. Ketika itu saya dapat bayaran sebanyak Rp2000 atau lebih kurang 80 sen wang Malaysia. Saya juga pernah menyanyi di jalanan. Saya tak percaya saya sampai sejauh ini dan Alhamdulillah ini semua berkat doa orang tua saya," ujarnya ketika ditemui media di majlis pelancaran albumnya semalam di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur anjuran Rusa Music & My Music Label & Management.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GELARAN DATO' BOY IMAN, NASH & PIAN CECUPAK DIPERTIKAI?

Posted: 07 May 2014 07:13 PM PDT



Tahniah kerana baru-baru ini beberapa orang artis kita telah dikurniakan penganugerahan Dato'. Antaranya ialah Boy Iman, Nash lefthanded dan Pian cecupak.

Bagaimanapun, ada pihak mendakwa anugerah yang diberikan di Negeri Melaka itu sebagai sesuatu yang boleh dipertikaikan.

Aikkk... biar betul?

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ENGGAN KAHWIN KALI KETIGA - TANGGUNG SUAMI BUAT ENOT SERIK

Posted: 07 May 2014 02:26 PM PDT



Pengalaman menanggung suami membuat Enot atau nama sebenarnya Alliza Abdullah, 34, serik untuk berkahwin lagi. Malah kegagalan dalam dua perkahwinan lalu juga menjadikan ibu tunggal ini lebih berwaspada.

"Saya harap sangat agar tidak berkahwin lagi. Saya lebih rela menjadi ibu tunggal selamanya daripada menanggung suami.

Enot dan anaknya


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories