RSS

Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Potongan Hebat Lazada Malaysia di Aplikasi WeChat

Posted: 18 May 2014 09:57 PM PDT

Lazada Malaysia, laman membeli-belah online terkenal di Malaysia telah pun mula berkolaborasi dengan aplikasi sosial mobile – WeChat untuk memberikan sesuatu yang eksklusif untuk pengguna setia sempena dengan jualan ulangtahun Lazada yang ke-2. Tahniah buat Lazada Malaysia, Budiey ucapkan.

Pada hari ini, Budiey mendapat tahu, jualan murah Super Sale dengan potongan hebat ini telah bermula. Oleh kerana rasa ingin tahu memang menebal dan Budiey kira tak mahu melepaskan peluang untuk menjadi antara yang pertama membeli belah di Lazada Malaysia melalui aplikasi WeChat nih.

Wechat-Blog-Elle

Lazada Malaysia telah mengumumkan jualan hebat SUPER SALE di WeChat mulai hari ini sehingga 23 Mei 2014. Ternyata, ia mendapat sambutan hebat. Itu yang Budiey dapat tahu daripada rakan-rakan blogger yang lain.

Budiey rasa, kolaborasi atau kerjasama antara Lazada dan WeChat pastinya akan memberi kesan positif kepada pengguna dan pembeli yang setia menggunakan servis talian sosial mobile untuk membeli belah. Cukup kreatif dan ianya sangat interaktif. Idea yang bagus dan bernas, sekaligus dapat merapatkan lagi hubungan antara Lazada Malaysia dengan pelanggan setia.

Selain dapat memudahkan urusan, Budiey kira ia juga menjimatkan masa pengguna. Kesannya? Ramai yang memberikan maklum balas yang memberangsangkan. Memang cukup besar sebab ia dapat memberikan kesan yang positif kepada jualan barangan secara online di Lazada. Untuk pengguna yang setia, Lazada memberikan ganjaran kepada mereka dengan potongan harga.

Pasti ramai yang tertanya-tanya cara untuk mendapatkan promosi hebat ini kan? Okay senang sahaja, anda hanya perlu memuat turun aplikasi WeChat yang boleh didapatkan secara percuma sama ada di Apps Store atau Google PlayStore.

Enjoy RM30 off when you subscribe

Setelah anda dah muat turun aplikasi WeChat, anda perlu mencari Lazada Malaysia yang ada dalam Subscription Account dan terus follow.

Langkah terakhir, anda perlu juga follow Lazada Malaysia. Haa, itu sahaja, senang bukan?

Budiey pun dah cuba follow Lazada Malaysia di WeChat ternyata banyak sekali tawaran dan potongan hebat. Wow macam-macam barang dan produk ada dijual di Lazada Malaysia. Dari barang permainan untuk kanak-kanak, gadget, telefon bimbit, peralatan sukan, sehinggalah barangan untuk dewasa seperti pakaian dan busana yang trendy dan terkini.

Cukup mudah membeli belah di Lazada Malaysia. Budiey berpuas hati dengan pengurusan jualan yang cukup selesa dan selamat sepanjang membeli belah secara online. Layari: www.lazada.com.my

Contohnya, anda boleh tengok sendiri gambar di bawah ni.

WeChat Lazada Profile

Lazada_MY

Komen via Facebook

Komen

Gambar Sekitar Pelancaran Tiket CNBLUE Live Can’t Stop in Malaysia

Posted: 18 May 2014 09:17 PM PDT

Ticket launch for "CNBLUE LIVE- Can't Stop Tour in Malaysia", which will be held on 9th of August 2014, launched by IME Productions Malaysia last Saturday at Sg Wang Plaza. A great number of fans are showing explosive reactions to the announcement on IME Productions Facbeook page.

Lots of fans were turned up during the ticket launching; some even started queuing since 7 a.m in the morning in order to get the 1000 exclusive giant concert posters. CNBLUE fans club had purchased more than 200pcs tickets during ticket launch.

NBLUE LIVE – Can't Stop di Kuala Lumpur 2014 bakal berlangsung pada 9 Ogos (hari Sabtu), jam 7. 30 malam di Stadium Negara, Kuala Lumpur. Konsert ini adalah sempena pelancaran album kelima mereka berjudul 'Cant Stop' dan pastinya CNBLUE akan menyanyikan lagu terbaru mereka.

Empat anak muda ini memulakan kerjaya muzik mereka pada tahun 2010 dengan melancarkan EP 'Bluetory'. Sejak itu , mereka telah memenangi anugerah muzik banyak pada muzik mengungguli carta-carta muzik di Korea Selatan.

Pelancaran tiket konsert CNBLUE Live – Can't Stop 2014′ akan diadakan pada 17 Mei (hari Sabtu) bertempat di ruang legar Sungei Wang Plaza dari jam 5 petang hingga 9 malam. Bagi 1000 pembeli pertama berpeluang mendapatkan poster eksklusif – siapa cepat dia dapat!

Berikut Harga tiket untuk 'Konsert CNBLUE Live – Can't Stop 2014′ di Kuala Lumpur :

• VVIP – RM588 (nombor tempat duduk )
• Zon Rock – RM548 (berdiri)
• VVIP 2 – RM548 (nombor tempat duduk )
• PS1 – RM488 (nombor tempat duduk )
• PS2 – RM388 (nombor tempat duduk )
• PS3 – RM288 ( tempat duduk bebas)
• PS4 – RM188 ( tempat duduk bebas)

Maklumat lanjut, layari www.facebook.com/imepmy atau facebook rasmi CNBLU http://facebook.com/CNBLUEOfficial.

CNBLUE Live Can't Stop in Malaysia Ticket Sales Launched

CNBLUE

CNBLUE

CNBLUE

CNBLUE

CNBLUE

Komen via Facebook

Komen

', enableHover: false, enableTracking: true, buttons: { twitter: {via: 'Budiey'}}, click: function(api, options){ api.simulateClick(); api.openPopup('twitter'); } }); jQuery('#facebook').sharrre({ share: { facebook: true }, template: '

{total}

', enableHover: false, enableTracking: true, click: function(api, options){ api.simulateClick(); api.openPopup('facebook'); } }); jQuery('#googleplus').sharrre({ share: { googlePlus: true }, template: '

{total}

', enableHover: false, enableTracking: true, urlCurl: 'http://www.budiey.com/wp-content/themes/typegrid11/js/sharrre.php', click: function(api, options){ api.simulateClick(); api.openPopup('googlePlus'); } }); });

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories