RSS

Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Ramai Selebriti Bakal Hadir di Pelancaran Program h live!

Posted: 07 May 2014 08:56 AM PDT

Jika ada dapat tengok di laman Instagram, begitu ramai selebriti yang meletakkan gambar kad jemputan eksklusif daripada Astro Ria yang mana satu parti terbesar yang menghimpun ramai selebriti akan berlangsung tak lama lagi. Budiey pun rasa teruja sebab pada petang tadi, Budiey juga turut mendapat jemputan untuk ke acara ini. Tak sabar untuk mengetahui apakah sebenarnya program terbaru ini.

Yang pasti, acara ini sebenarnya adalah pelancaran program terbaru yang akan disiarkan di Astro Ria berbentuk infotainment. Siapa pengacaranya? Apa kelainannya? Itu anda kena nantikan sendiri. Program tersebut diberi nama h live! akan menemui penonton mulai 26 Mei 2014 di Astro Ria.

Ramai yang bertanya pada Budiey, apa konsep dan isi kandungan program ini. Apa yang Budiey tahu, program h live! ini adalah untuk mengukuhkan lagi kedudukan Astro Ria sebagai sebuah Saluran Hiburan Melayu Utama. Jadi, h live! adalah sebuah program hiburan terbaru yang akan menghimpunkan liputan komprehensif rangkaian berita eksklusif terkini dan sensasi tanpa henti tentang segala-galanya yang berlaku dalam dunia hiburan. Program h live! ini akan bersiaran secara langsung bermula 26 Mei kelak.

Majlis Pelancaran & Parti Hiburan h live! pada 12 Mei 2014 (Isnin), di sebuah stadium di Kuala Lumpur.

Antara selebriti-selebriti yang bakal hadir untuk memeriahkan parti hiburan terbesar pada tahun ini ialah Aaron Aziz, Datuk Aznil Haji Nawawi, Scha Al Yahya, Awal Ashaari, Qi Razali, Emma Maembong, Nik Michael, Nabil Ahmad, Zizan Razak, Hanis Zalikha, Chef Adu Amran, Jehan Miskin, Hafiz Suip, Stacy, Ziana Zain, Faizul, Adira, Waris, Awi Rafael, Altimet, Amy Search, Mark Adam, Azhael, Akim, Zizan Nin, Boscoe Wong, Hatta Dolmat, Rizman Ruzaini, Syaiful Baharim, Wak Doyok, Alia Bastamam, Jonathan Putra, Jean Basri Longuet, Ziela Jalil, Datuk Shuhaimi Baba, Gayatri, Michael Ang, David Shaw, Bambang Soteto, Mawar Rashid, Atita Haris, Adel Asha, Wiwie Darvienda, barisan pengacara ERA fm serta ramai lagi!

Komen via Facebook

Komen

Cakra Khan Lancar Album Setelah Kau Tiada

Posted: 06 May 2014 11:01 PM PDT

Pada jam 2 petang hari ini, Budiey menghadiri Pelancaran Album Cakra KhanSetelah Kau Tiada di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur anjuran Rusa Music & My Music Label & Management.

Sebelum melancarkan album petang tadi, Cakra Khan telah mempersembahkan lima buah lagu yang dimuatkan dalam album ini disaksikan oleh para media, peminat fab jemputan khas.

Setelah kejayaan Harus Terpisah, Cakra Khan atau nama penuhnya Cakra Konta Paryaman kembali dengan album terbaru yang mengandungi 10 buah lagu dan antaranya Setelah Kau Tiada, Mudah Jatuh Cinta, Mengingati Dia, Tak Kembali Di Mana Hatimu, Tak Bisa Lepas, Thanks To You, Cintamu Bukan Untukmu, Siapa Yang Pantas dan Harus Terpisah.

Cakra Khan

"Semua yang saya raih ini adalah berkat dari Allah SWT. Saya tak pernah lupa bersyukur dan berterima kasih kepada semua yang teleh menyokong saya termasuklah My Music team dan kuga ibu saya yang selalu memdoakan saya." – Cakra Khan.

Dengan pembikinannya dalam industri muzik selama tiga tahun, nama Cakra Khan mula melonjak naik apabila menerima pelbagai anugerah di antaranya Penyanyi Solo Pria Terbaik 100%, Ampuh Awarfd Golden TV 2013, Selebriti Paling Bersinar Infotainment Awards SCTV 2013, Pendatang Baru Paling Ngetop SCTV Music Awards, Penyanyi Baru Terbaik Indonesian Kids Choice Awards, Pendatang Baru Terbaik AMI Awards 2013 dan beberapa anugerah yang lain.

Album Cakra Khan ini juga mula dipasarkan di Malaysia pada awal Mei ini di bawah label Rusa Music di Malaysia. Lagu single kedua Cakra Khan iaitu Setelah Kau Tiada mendapat sambutan yang amat baik di kalangan peminat dan penggemar muzik di Malaysia.

Budiey dikhabarkan Cakra Khan telah berada di Malaysia sejak 4 Mei yang lalu dan sibuk dengan jadual padat untuk mempromosikan album di radio dan TV, sesi photo shoot dan jemputan persembahan. Beliau akan pulang ke Indonesia pada 10 Mei 2014.

Bakat nyanyian Cakra Khan dicungkil semasa beliau menuntut di Sekolah Tinggi Muzik di Bandung di mana guru muziknya memberi dorongan untuk beliau menyertai ujibakat mencari bakat baru yang dianjurkan oleh syarikat rakaman My Music. Kemudian, Cakra Khan melonjak populariti apabila merakam single pertama berjudul Harus Terpisah yang mendapat sambutan daripada peminat di Indonesia, Malaysia, Brunei dan Singapura.

Untuk info lanjut boleh layari: www.rusamusic.com & www.facebook.com.rusamusic

Cakra Khan

Cakra Khan

Cakra Khan

Cakra Khan

Cakra Khan

Komen via Facebook

Komen

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories