RSS

Nuffnang

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!

sumber :-

Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi!


Anzalna Jelajah Hospital Untuk Kerja Amal

Posted: 30 Jun 2014 09:23 PM PDT


cafw
Anzalna sedih lihat penderitaan kanak-kanak yang menghidapi penyakit kanser.
PETALING JAYA: Pelakon Anzalna Nasir memberitahu sepanjang bulan Ramadan ini dia akan berehat daripada aktiviti seni bagi menumpukan perhatian melakukan aktiviti amal.
Anzalna, 26, berkata, dia bersama rakan-rakan dan peminat akan melawat kanak-kanak yang menghidap penyakit kanser di beberapa hospital bagi menghulurkan sedikit sumbangan.

"Tahun ini merupakan tahun ketiga saya akan menziarahi kanak-kanak yang menderita penyakit kanser. Saya memilih kanak-kanak penyakit kanser kerana ketika melawat mereka tahun lalu hati saya tersentuh dan sedih melihat penderitaan mereka.

"Saya akan pergi ke hospital terpilih di sekitar Kuala Lumpur bersama beberapa rakan dan ahli kelab peminat saya yang ingin menyertai. Kami juga merancang untuk mengutip derma untuk beri sumbangan daripada segi makanan, permainan dan kewangan," ujarnya kepada mStar Online.

Tambah Anzalna, pada awalnya dia ingin membuat lawatan dan sumbangan tersebut secara peribadi, namun beberapa rakan dan peminatnya meminta perkara itu dilakukan bersama-sama.

Katanya, aktiviti itu juga mendapat sokongan daripada beberapa hospital yang akan dilawatinya.

"Tahun lalu saya hanya ikut amal kebajikan yang dianjurkan oleh pihak lain, tetapi tahun ini saya fikir ingin buat secara sendirian, namun tidak sangka ramai pula yang sertai.

"Kami akan sama-sama mengutip derma daripada orang ramai dan serahkan kepada kanak-kanak itu setakat yang mampu. Saya juga sudah hubungi beberapa hospital dan mereka tiada masalah untuk kami datang melawat," katanya.

Dalam pada itu, dia mengalu-alukan orang ramai yang ingin memberi sumbangan ikhlas boleh mengikuti perkembangan mereka di laman sosial Facebook, Instagram dan Twitter miliknya.

Sementara itu, ditanya tentang hubungan cintanya dengan lelaki yang bernama Hanif Zaki, Anzalna memberitahu mereka masih belum mempunyai tarikh untuk disatukan sebagai suami isteri.

Katanya, dia menumpukan perhatian kepada kerja dan mengumpul harta untuk diri sendiri sebelum mengambil keputusan berkahwin.

"Hubungan kami baik-baik sahaja, dan kami masing-masing sibuk dengan kerja, tentang perancangan berkahwin kalau tiada aral melintang Insya-Allah tahun depan.

"Saya mahu kumpul aset terlebih dahulu sebelum kahwin dan tidak mahu bergantung kepada suami sahaja nanti," katanya.

Lufya Kesal Dikecam Kerana Muat Naik Artikel Salah Lapor

Posted: 30 Jun 2014 09:22 PM PDT


Lutfya muat naik status kerana tidak mahu dianggap berangan.
PETALING JAYA: Penyanyi dan pelakon Lufya Omar kesal tindakannya memuat naik satu artikel mengenai dirinya yang didakwa sebagai salah lapor dianggap sebagai tidak matang oleh pengikut laman Instagram miliknya.

Lufya, 29, berkata, tindakan itu dibuat bagi memberi penjelasan kepada peminatnya serta orang ramai yang berkemungkinan tersalah tafsir dengan artikel yang ditulis itu.

"Saya ada memuat naik artikel itu dalam Instagram saya kerana tidak mahu orang baca dan salah faham kenyataan saya di artikel itu.

"Apa yang saya cuba betulkan ialah ayat berbunga-bunga yang digunakan dalam artikel itu mengambarkan seperti saya sedang berangan untuk menjadi puteri raja, walhal ayat saya ringkas sahaja," ujarnya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Isnin.

Lutfya diminta mengulas teguran sebuah akhbar mingguan pada Ahad lalu tentang tindakannya menafikan kenyataan yang dibuatnya di akhbar berkenaan.

Laporan tersebut turut menyebut pelakon drama Ramadan Jangan Pergi  itu seharusnya merujuk kepada pihak akhbar berkenaan terlebih dahulu tentang aktikel yang dianggap sebagai salah lapor itu.

Sementara itu, Lutfya berkata, dia ada menghubungi pihak tertentu yang bertanggungjawab dengan perkara berkenaan namun tidak mendapat kerjasama.

"Dalam ruangan pojok semalam mereka kata saya tidak cuba hubungi untuk selesaikan cara baik, sebaliknya saya sudah hubungi mereka namun banyak alasan diberikan.

"Tidak mengapalah ia bukan sesuatu perkara yang baharu, cuma saya tidak mahu terus dikecam tentang perkara sebegini," katanya.

Jelasnya, perkara tersebut menjadi pengajaran buat dirinya agar lebih berhati-hati dalam mengulas isu yang sensitif seperti itu.

Dalam pada itu, menjelaskan tentang hubungannya dengan seorang kerabat Johor, Lufya berkata hubungan tersebut hanya sekadar kawan biasa sahaja.

Tiada Syarat Untuk Ambil Diana Danielle Berlakon

Posted: 30 Jun 2014 09:20 PM PDT

Diana Danielle.
PETALING JAYA: Pelakon Diana Danielle tidak meletakkan sebarang syarat tertentu kepada mana-mana syarikat produksi yang ingin mengambilnya berlakon dalam filem terbitan mereka.

Diana, 24, berkata, biarpun lebih selektif terhadap watak yang ditawarkan kepadanya namun itu tidak bererti dia meletakkan syarat tertentu bagi menyesuaikan dengan statusnya sebagai seorang isteri dan ibu.

"Setakat ini saya tidak pernah meletakkan sebarang syarat tertentu pada mana-mana produksi yang ingin saya membintangi filem terbitan mereka.

"Ini kerana sekiranya ia sesuatu peranan yang ditawarkan tidak bersesuaian dengan status saya kini, saya akan tolak," katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Diana berkata, dia dan suaminya, Farid Kamil tidak merancang untuk mengadakan parti hari jadi bagi menyambut ulang tahun pertama anak mereka iaitu Muhammad yang jatuh pada Rabu ini.

Kata Diana, selain menghormati bulan Ramadan dia tidak melihat sambutan itu suatu keperluan kerana Muhammad terlalu kecil untuk memahami majlis yang bakal diadakan untuknya.

"Saya dan Farid mungkin akan buat majlis kecil-kecilan bersama keluarga sahaja dan tidak akan mengadakan parti besar-besaran bagi meraikan Muhammad.

"Tunggulah dia besar sikit dan sudah boleh memahami perkara yang berlaku disekelilingnya, barulah seronok," katanya.

Dalam perkembangan lain, Diana berkata, sepanjang bulan Ramadan ini dia akan lebih banyak menghabiskan masa di rumah bersamanya keluarga dan akan menghadkan aktiviti seni.

Bagaimanapun kata Diana, dia bakal muncul dengan sebuah filem televisyen berjudulPerempuan Lindungan Kaabah di Astro Mustika HD pada 12 Julai ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories