RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SAMPAI BILA SAYA NAK TUNGGU ERRA? - ENGKU EMRAN

Posted: 10 Jun 2014 04:50 AM PDT



Luahan hati Engku Emran mengenai gosip yang melanda dirinya hingga ada yang menganggap dia sebagai 'tidak tetap pendirian'.

Untuk info, luahan tersebut telah dimuat menerusi portal miliknya sendiri iaitu MalaysianDigest. Di situ, Emran telah meluahkan isi hatinya yang selama ini terpendam gara-gara isu berkahwin dua dan cinta terbarunya selepas Erra.

Jom baca!



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INFO - 'JANGAN PERNAH' BUAH TANGAN TERBARU VELVETBAND‏

Posted: 09 Jun 2014 07:40 PM PDT



Kuala Lumpur: – Tarikh 10 Jun 2014 merupakan detik sejarah bagi trio band yang menggelarkan diri mereka VELVETBAND apabila pembikinan muzik video yang telah dirancang pada awal tahun 2014 secara rasminya telah dilancarkan di laman YouTube.

Penggambaran muzik video 'Jangan Pernah' yang mengambil masa seharian ini telah dijalankan pada bulan April 2014 di dua lokasi sekitar Klang Lama dan Damansara.

Menariknya tentang muzik video 'Jangan Pernah' adalah penggambarannya dijalankan di atas sebuah bumbung parkir kereta lama yang tidak lagi digunakan bagi memberi gambaran jelas imej poprock yang di bawa VELVETBAND serta selari dengan konsep lagu 'Jangan Pernah'.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KOMEN DI IG - EMRAN SEKADAR 'PROPA' NAK RUJUK ERRA?

Posted: 09 Jun 2014 06:29 PM PDT



Masihkah anda ingat dengan isu Engku Emran memuat naik status di akaun Instagramnya yang menggambarkan seolah dia sedang dilamun cinta? Terkini salah seorang pengikut Instagramnya telah memberi komen pedas mengenai perkembangan terbaru itu yang dianggapnya sebagai 'tak tetap pendirian'.

Artikel terdahulu:

"Nampak sangat la hati tak tetap. mase still dengan sa tak nampak pon usaha nak pulih kan rumah tangga. bile dah divorce terhegeh2 siap create hashtag. pastu sekarang tup2 dah macam bagi hint ade orang baru. nampak sangt la sebelum ni propa je semua tu," begitulah komen wanita yang menggelarkan dirinya 'anissafwan' itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GOSIP 'KAYU TIGA' - REPUTASI AYU RAUDAH & ZAQUAN TERCEMAR

Posted: 09 Jun 2014 04:32 PM PDT



Gara-gara gosip Zaquan Adha bermain kayu tiga dengan seorang wanita yang didakwa sebagai gadis sorak untuk pasukan Johor Darul Takzim (JDT), isteri Zaquan, Ayu Raudhah menganggap ia cubaan pihak tertentu yang mahu merosakkan rumah tangga mereka.

"Gosip suami saya bermain kayu tiga selepas satu paparan skrin perbualan cinta tersebar telah memburukkan reputasi kami sebagai suami-isteri.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories