RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


HUTANG NAFKAH RM100,000 - AIDIL ZAFUAN TERJUN KE BIDANG LAKONAN

Posted: 11 Jun 2014 06:36 PM PDT



Kami rasa tujuan pemain pertahanan pasukan JDT, Aidil Zafuan terjun dalam bidang lakonan tidak ada kena mengena dengan hutang nafkah berjumlah RM100,000.

Untuk info, Aidil khabarnya telah menerima tawaran berlakon dalam '#TheGlups'. Namun tidak pasti ia sebuah drama, filem atau sekadar iklan sahaja.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU CERAI ABBY ABADI - FARHAN MAIN KAYU TIGA?

Posted: 11 Jun 2014 05:28 PM PDT



Dalam perbicaraan pengesahan cerai di mahkamah semalam, Abby telah memaklumkan pihak mahkamah yang wujudnya kronologi SMS di dalam telefon bimbit bekas suaminya Muhammad Noor Farhan Che Bakar dengan seorang wanita. Rantaian SMS itu diketahui Abby pada Januari tahun ini, ketika dia memeriksa telefon bimbit Farhan.

"Saya tidak mahu komen berkenaan itu kerana ia tidak memberi manfaat pada sesiapa" kata Abby kepada wartawan apabila diminta untuk mengulas lanjut tentang SMS tersebut.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TIADA 'PENDERAAN' - FARHAN NAFI SEBAR CERITA PADA MEDIA

Posted: 11 Jun 2014 05:09 PM PDT



Berikutan isu bekas suami Abby Abadi, Muhammad Noor Farhan Che Bakar yang mendakwa didera, dicakar dan dibaling kunci hingga berdarah... Mesej terkini daripada Farhan untuk bekas isterinya, dia menafikan ada menceritakan hal itu pada media.

Kata Farhan, "Saya tak cakap saya didera. Maafkan saya dari hujung rambut hingga hujung kaki. Takpa la, semua salah saya je ok!"

Berikut adalah komen Abby pula mengenai kontroversi tersebut.

Klik gambar untuk baca


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories