RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


NUR LIYANA (ISTERI KEKASIH HANEZ SURAYA), BATALKAN TUNTUTAN FASAKH

Posted: 16 Jun 2014 05:56 PM PDT



Permohonan Nur Liyana Manan semalam untuk menarik balik tuntutan fasakh terhadap suaminya, Romie Razin Adilha Abd. Jais yang juga kekasih kepada pelakon Hanez Suraya telah dibenarkan oleh Mahkamah Rendah Syariah.

Hakim Syarie Zainal Abidin Kusmin memutuskan demikian selepas mendengar hujahan peguam kedua- dua belah pihak yang terlibat dalam kes ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KEPOH, SUMBU & MMMMM - SIAPA JUARA BINTANG MENCARI BINTANG 2

Posted: 16 Jun 2014 05:28 PM PDT



Bintang Mencari Bintang musim kedua (BMB2) hampir berada di penamat. Tinggal satu minggu lagi untuk melangkah ke konsert akhir. Malam Ahad lalu, telah menyaksikan kumpulan KEPOH (Adlin Aman Ramlie), SUMBU (Ebby Yus) dan MMMMM (Afdlin Shauki) mara ke pusingan akhir yang bakal berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam pada 22 Jun 2014 nanti.

Sementara itu, kumpulan TOKAN (Faizal Ismail) dan LAMPU (Saiful Apek) terpaksa meninggalkan pentas BMB2 apabila gagal meraih markah tertinggi.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INFO - MELISSA JUARA 'STREPSILS THE RIGHT NOTE'

Posted: 16 Jun 2014 05:03 PM PDT



Selepas sebulan 'Strepsils The Right Note' menyaring lebih 500 penyertaan dalam talian, Melissa Jane Ariffin akhirnya diumumkan sebagai juara pada pertandingan akhir yang diadakan baru-baru ini di One Utama, Petaling, Selangor. Dia telah berjaya membawa pulang wang tunai RM10,000 berserta trofi.

Untuk info, pertandingan tersebut dilancarkan sempena dengan sambutan Hari Suara Sedunia pada 16 April lalu. Selain Melissa, empat finalis lain turut membuat persembahan di hadapan panel juri yang diketuai oleh Dato' Sheila Majid.

"Saya amat gembira dan berbangga kerana dipilih sebagai pemenang pertandingan The Right Note.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR - IMBASAN KEDUA BABY CHE TA & ZAIN SAIDIN ADA 'ABS'

Posted: 16 Jun 2014 03:37 PM PDT



Masihkah anda ingat apabila Zain Saidin dan Rozita Che Wan sebelum ini pernah mempamerkan foto imbasan bayi mereka yang masih kecil dan berupa ketulan? Namun kelmarin Zain telah mendedahkan satu lagi foto imbasan bayi mereka yang dilihat sudah mempunyai sifat.

"Best caption of the year: My baby got abs," ujar Zain seolah memberi bayangan yang babynya turut mempunyai otot 'six pack' sepertinya. Heh.

Untuk info, usia kandungan Che Ta kini sudah menjangkau kira-kira 4 bulan. Malah ramai yang meneka kandungan mereka itu adalah anak lelaki berdasarkan imbasan tersebut.

Waahhh... kalau lelaki mesti rupanya nanti sama dengan 'Mr. Henry Middleton'. Tak gitu?



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories