RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


USAHAWAN BERJAYA - EBBY YUS KINI MELARAM GUNA MERCEDES SPORT

Posted: 25 Jun 2014 06:13 AM PDT



Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa yang tahu. Begitulah nasib Abby Yus yang hampir 30 tahun bergelumang dalam dunia seni. Siapa sangka, dia kini sudah 'melaram' menggunakan kereta baru iaitu Mercedes Benz Sport dengan nombor cantik ABY444.

Bagaimanapun, kereta Ebby atau nama sebenarnya, Muhammad Yunus Abdul Rashid, 47, sebenarnya bukan hasil bidang seni, tetapi melalui kerja keras dalam bidang perniagaan yang diceburinya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU LAPOR POLIS - AZWAN KOMBOS NAFI 'UGUT' NAD ZAINAL

Posted: 24 Jun 2014 10:39 PM PDT



Jika sebelum ini Nad Zainal telah membuat satu laporan polis mendakwa diganggu oleh bekas teman lelakinya Azwan Kombos, hari ini Azwan menafikan dakwaan tersebut dan menegaskan tidak pernah mengganggu Nad.

Menurut Azwan, meskipun hubungan mereka telah berakhir, dia tidak pernah menghubungi atau menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada bekas teman wanitanya itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MUNIR 'PHYNE BALLERZ' AKUI SUDAH BERCERAI SEMINGGU LALU

Posted: 24 Jun 2014 03:38 PM PDT



Tiada jodoh!

Demikian luahan hati bekas anggota Phyne Ballerz, Munir yang kebelakangan ini aktif dalam lakonan dan lawak. Dia mengakui sudah menceraikan isterinya, Yuhaznimie Yaakob pada 18 Jun 2014 dan sekaligus memfailkan penceraian di Mahkamah Kuala Pilah, Negeri Sembilan.

"Jodoh kami sampai setakat ini sahaja. Keputusan ini dibuat atas persetujuan bersama tetapi atas permintaan dia. Dalam perceraian, saya perlu memberitahu kepada umum supaya tidak timbul fitnah suatu hari nanti. Sekarang bekas isteri masih dalam tempoh edah.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

RAKAN ARTIS PERTIKAI MAJLIS KAHWIN - ALMY NADIA KECEWA

Posted: 24 Jun 2014 03:05 PM PDT



Gara-gara tidak membuat majlis resepsi di Kuala Lumpur, entah kenapa ada rakan artis yang 'sentap' dengan tindakan Almy Nadia dan suaminya Fizz Fairuz. Akibatnya, ada mulut yang berbisik di belakang memburukkan pasangan itu yang hanya sekadar membuat majlis di kampung halaman.

"Memang dari awal saya tidak bercadang untuk buat majlis di Kuala Lumpur dan tidak sangka pula ada yang mempersoalkan perkara itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories