RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


'RANIA' ADALAH NAMA ISLAM FELIXIA YEAP

Posted: 29 Jun 2014 07:16 AM PDT



Rania merupakan nama Islam yang dipilih oleh Felixia Yeap, 28, yang bakal mengucap dua kalimah syahadah pada 3 Julai ini. Bagaimanapun, nama penuhnya hanya akan diketahui pada 3 Julai nanti disebabkan ada satu lagi huruf R di belakang Rania.

"Saya selalu letak huruf 'R & R' di hashtag saya, tetapi itu bukan nama teman lelaki sebagaimana yang diteka oleh segelintir pihak. Ia sebenarnya ada kena mengena dengan nama baru saya," ujar Rania kepada media.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FELIXIA YEAP PELUK ISLAM 3 JULAI - CARI LELAKI YANG MAMPU BIMBING

Posted: 28 Jun 2014 07:06 AM PDT



Felixia Yeap, 28, mengesahkan yang beliau bakal memeluk Islam pada 5 Ramadan( 3 Julai 2014) yang merupakan tarikh hari lahirnya.

"Saya akan mengucap dua kalimah syahadah pada 5 Ramadan ini.

"Untuk pengetahuan semua, 5 Ramadan yang jatuh pada 3 Julai ini ialah hari 'birthday' saya. Malah hari itu juga merupakan hari kegemaran Nabi Muhammad SAW," ujar Felixia ketika ditemui media kelmarin.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories