RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ENGKU EMRAN TEMUI PENGGANTI ERRA FAZIRA?

Posted: 08 Jun 2014 07:17 PM PDT



Dalam kita berbicara mengenai kemungkinan Erra Fazira kembali kepangkuan Engku Emran, terkini Emran didakwa sudah mempunyai pengganti Erra. Semuanya disebabkan status terkini yang dimuat naik oleh Emran menerusi akaun Instagramnya yang menggambarkan dia sedang dilamun cinta.

"Ive never uploaded my own pix (except for Cikgu Merang's) coz i feel sooo uncomfortable doing so... but this one is an exception... Coz its done by an EXCEPTIONAL Lady...Exceptional. Very exceptional," ujar Emran yang membawa seribu maksud.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JUE AZIZ SEDIH & KECEWA ANAKNYA DIGELAR 'ANAK LUAR NIKAH'

Posted: 08 Jun 2014 06:34 PM PDT



Sedih dan kecewa!

Demikianlah perasaan Jue Aziz yang baru-baru ini mengakui telah menikahi gitaris dari Indonesia bernama Bayu Daniels. Semuanya gara-gara tohmahan yang dilemparkan kepada anaknya sebagai 'anak luar nikah'.

Dakwa tukang karut itu lagi, Jue dan Bayu kononnya berkahwin secara rahsia di seberang kerana mahu menutup 'kewujudan' anak luar nikah tersebut. Waahh... jahatnya mulut!



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ATAI KECEWA LAGUNYA BELUM 'TEMBUS' RADIO

Posted: 08 Jun 2014 05:59 PM PDT



Meskipun mempunyai pertalian darah dengan Allahyarham Dato' Sudirman bin Haji Arshad, namun Atai atau nama sebenarnya Razman Azrai Zainuddin, masih kecewa apabila lagu-lagunya masih belum mampu menembusi corong radio di Malaysia.

"Saya tidak tahu mengapa mereka (radio) tidak menyiarkan lagu-lagu saya. Buat masa ini saya hanya mampu bersabar menanti perkembangan yang lebih baik. Harap-harap mereka akan pertimbangkannya nanti," ujar Atai ketika ditemui myartis.com di Sri Pentas, TV3, bandar Utama, baru-baru ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GARA-GARA KEJAR PENCURI - KERETA BARU AJAK SHIRO 'JAHANAM'

Posted: 08 Jun 2014 04:55 PM PDT



Bakat pelawak Ajak Shiro, 28, (Mohamad Hanaffi Razak), bukan hanya di Gelanggang Raja Lawak, tetapi dia juga berbakat mengejar pencuri umpama filem Hollywood. Heh.

Akibatnya, kereta Honda Accord yang baru dibeli oleh Ajak tiga bulan lalu habis 'jahanam' disebabkan adegan kejar mengejar yang berlaku semalam. Semuanya gara-gara dia mengejar tiga pencuri yang cuba memasuki rumahnya di Kempas, Johor.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories