RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


6 GAMBAR - AIDIL ZAFUAN & ZAREMA TUNAI UMRAH DI BULAN RAMADAN

Posted: 30 Jun 2014 05:36 PM PDT



Gambar Aidil Zafuan dan isterinya Zarema Zainal menunaikan umrah sehari sebelum Ramadan iaitu pada 28 Jun lalu bersama sahabat dan keluarga. Nampaknya, mereka semua berpeluang merasai bagaimana nikmat berpuasa di Tanah Suci Mekah.

Meskipun kita sedia maklum, Aidil baru-baru ini dilanda kontroversi dengan bekas isterinya Rita Rudaini, namun ayuh kita doakan semoga mereka mendapat pahala dan rahmat Allah di sana.

Jom tengok!

Klik untuk imej besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SETELAH PUTUS CINTA - HANEZ SURAYA KINI JUAL SHAMPOO

Posted: 30 Jun 2014 03:26 PM PDT



Setelah putus cinta dengan suami orang, Hanez Suraya kini dilihat mula aktif mempromosikan shampoo di laman instagram. Ikhlasnya, Hanez memang gigih dan tabah meskipun pernah menjadi cemuhan segelintir masyarakat disebabkan isu 'perampas'.

Untuk info, produk tersebut dinamakan 'Vlasy Shampoo' yang mengandungi pakej shampoo dan conditioner. Malah di iklan yang dipamerkan, terdapat ayat 'founder - Hanez Suraya' yang kemungkinan memberi maksud, Hanez adalah pemilik shampoo terbaru ini.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MENARIK - ISTERI ASHRAF MUSLIM, DAYANA & WAN SAKINAH TIDUR SEKATIL

Posted: 30 Jun 2014 02:13 PM PDT



Nampaknya... Ashraf Muslim, Dayana dan Wan Sakinah yang hidup bermadu makin bahagia setelah melalui pelbagai rintangan. Lebih menarik, Dayana dan madunya kini 'amat rapat' dengan kehadiran anak Sakinah yang bernama Sarah.

Mana tak erat, mereka sanggup tidur sekatil untuk menjaga Sarah ketika Ashraf Muslim bekerja di luar. Malah ketika bulan Ramadan, bertambah meriah keluarga ini dengan pelbagai aktiviti keagamaan.

"Walaupun masing-masing tidak tinggal sebumbung, kami sering berhubung dan berkumpul di rumah. Kalau saya datang berehat di rumah Sakinah, hanya saya, Sakinah dan Sarah tidur di bilik dan Ashraf kena tidur di ruang tamu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories