RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


NELYDIA SENROSE BERGADUH DENGAN QI RAZALI DEPAN PUBLIC?

Posted: 11 Jul 2014 02:27 PM PDT



"Saya tidak terkejut sama sekali isu ini timbul kerana ia perkara normal dan ianya berlaku sangat pantas. Pada saya, normal jika sepasang kekasih berselisih faham tetapi perselisihan faham itu bukan kerana hubungan kami ada masalah, sebaliknya kerana isu luar yang lain," demikian kata Nelydia Senrose mengenai isu 'pergaduhannya' dengan Qi Razali depan umum.

Semuanya gara-gara dakwaan 'seseorang' yang memberitahu media bahawa mereka terserempak dengan pasangan kekasih itu sedang 'bergaduh' di sebuah pusat membeli-belah di Damansara, Selangor.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU 'BURUK SIKU' - AERIL ZAFREL KUMPUL BUKTI BANTU POLIS

Posted: 11 Jul 2014 01:57 PM PDT



Ingatkah anda dengan isu 'buruk siku' yang melibatkan kehilangan kereta Wawa Zainal iaitu Suzuki Swift bernombor pendaftaran WWY 5833? Menurut Aeril Zafrel dan Wawa, mereka sebenarnya rasa kecewa terhadap individu yang dikenali kerana asyik berpura-pura mengenai kehilangan kereta itu sekitar tahun lalu.

Artikel terdahulu:

"Kami kecewa dengan tingkah laku dia. Kami memang dah kenal lama individu ini. Ada masanya dia merasa begitu rapat dengan kami. Tapi dia boleh pura-pura tak tahu sedangkan dia adalah punca," ujar Aeril dipetik sebagai berkata.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories