RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


PENDEDAHAN KAWAN BAIK - ROZANA MISBUN DIDAKWA MENIPU, PURA2 CEDERA?

Posted: 16 Jul 2014 09:52 PM PDT



Jika sebelum ini Rozana Misbun menceritakan penderitaannya berpisah dengan anak-anak kerana dihalang oleh suaminya Awie, terkini ada dakwaan lain pula yang mengatakan Rozana sebenarnya seorang penipu.

Sesuatu yang menarik, beberapa bukti turut disertakan oleh individu yang menamakan dirinya 'MyGothSoul' itu. Ianya diletakkan di Instagramnya dengan mendakwa yang Rozana telah berpura cedera untuk menyembunyikan perkara sebenar. Biar betul?



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

16 GAMBAR - TUNANG RAIKAN BIRTHDAY ERIN MALEK YANG KE-20

Posted: 16 Jul 2014 06:07 PM PDT



Meriah sungguh!

Itulah yang boleh digambarkan mengenai sambutan hari lahir yang ke-20 Erin Malek pada 15 Julai lalu bertempat di The Troika, Kuala Lumpur.

Artikel terdahulu:

Lebih meriah, sambutan tersebut sebenarnya telah diusahakan oleh tunangnya Farriz Fauzy yang turut meraikannya bersama. Majlis serba biru itu turut dihadiri oleh ramai rakan yang selama ini tidak jemu-jemu menyokong karier seninya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INFO: 'MENYAMBUT HARI RAYA' - LAGU TERKINI THE JESPERS

Posted: 16 Jul 2014 03:10 PM PDT



Hari raya tahun ini pastinya lebih meriah dengan pelbagai lagu baru yang diterbitkan oleh penggiat seni tanahair kita. Sehubungan itu, Kumpulan The Jespers turut tidak mahu ketinggalan menceriakan sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini dengan melancarkan lagu raya istimewa berjudul 'Menyambut Hari Raya'.

"Dari dulu lagi saya memang mengimpikan untuk menghasilkan sebuah karya lagu raya bagi tatapan semua. Selepas hampir enam tahun bermain muzik, akhirnya saya diilhamkan dengan 'Menyambut Hari Raya'.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BAKAL BERCERAI - EZANY AKUR KEMAHUAN ISTERI

Posted: 16 Jul 2014 02:36 PM PDT



Bukan dia yang mahu bercerai, tetapi ia adalah kemahuan dan permintaan isterinya Lizda Nuryanti, 32. Demikian akui pelakon Ezany, 41, yang telah mendirikan rumah tangga selama tujuh tahun bersama isterinya itu.

"Hubungan kami suami-isteri sudah berada di hujung tanduk. Tiada apa yang dapat diselamatkan lagi.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAKIT, UZUR & TAK BERDAYA - YAZID SEARCH TAK MAHU SUSAHKAN SESIAPA

Posted: 16 Jul 2014 02:07 PM PDT



Teman ketawa senang dicari, teman menangis seorang diri. Pepatah ini sememangnya sering kali dihadapi oleh ramai insan yang kadangkala diuji oleh Allah SWT dengan pelbagai ujian.

Hakikat tersebut turut dirasai oleh pemain drum kumpulan Search, Yazid Ahmad, 52, yang kini mengidap penyakit kegagalan buah pinggang. Walaupun sudah hampir enam tahun dia menderita, namun dia tetap tabah tanpa mahu menyusahkan sesiapa.

"Sekarang ini kalau saya bercakap sedikit mesti cepat penat dan akan batuk tanpa henti," ujar Yazid ketika menghadiri majlis berbuka puasa bersama Clixster Mobile yang diadakan di Sri Hartamas, Kuala Lumpur, kelmarin.

Yazid sebelum ini dan sekarang - klik untuk imej besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories