RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SELAMAT BERSALIN - SCHA & AWAL DIKURNIA BAYI PEREMPUAN

Posted: 23 Jul 2014 01:29 AM PDT



Akhirnya penantian Scha Al-Yahya dan suaminya Awal Ashaari berbalas apabila mereka dikurniakan anak perempuan.

Scha selamat melahirkan bayi perempuannya itu kira-kira pukul 5.50 petang semalam di Hospital Prince Court Kuala Lumpur.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DAKWA DIMAKI & DISIHIR - EZANY 'DEDAH' WAJAH 'KEKASIH GELAP' ISTERINYA

Posted: 22 Jul 2014 06:11 PM PDT



Makin hari makin hangat isu rumah tangga Ezany Nizariff dan isterinya, Lizda Nuryanti Abidin yang mempunyai pelbagai kisah misteri. Awalnya sekadar meminta cerai, kemudian hilang ghaib waktu subuh dan terkini Ezany mendakwa dia telah disihir pula.

Namun apa yang pasti, sebelum ini Ezany prnah membuat pengakuan bahawa kebahagiaan rumah tangganya tergugat gara-gara kehadiran 'kekasih gelap' yang mempunyai skandal dengan isterinya. Akibat perbuatan tersebut, dia dan isterinya bagaikan sudah berada di hujung tanduk, hingga mendakwa berlaku kes melarikan diri bersama kekasih.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KEMALANGAN KERETA - RAJA FARAH BERSYUKUR KERANA CEDERA RINGAN

Posted: 22 Jul 2014 04:48 PM PDT



"Ya Allah.. aku bersyukur kepada mu Ya Allah.. Engkau telah melindungiku.. Engkau telah memberiku peluang.. aku bersyukur Ya Allah.. Farah accident semalam.. Alhamdulillah..keadaan Farah selamat dan baik.. cuma dada terhentak.. terima kasih kpd pihak Doktor dan semua staff yg terlibat dlm merawat Farah.. Alhamdulillah," demikian ujar Raja Farah melalui laman sosial.

Untuk info, Farah baru-baru ini telah terlibat dalam kemalangan kecil. Bagaimanapun, Farah terselamat dan hanya mengalami kecederaan ringan kerana terhentak termasuk terkejut dengan apa yang dialaminya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

VIDEO AQIQAH ANAK TOMOK BAKAL DIGUNAKAN OPRAH WINFREY

Posted: 22 Jul 2014 02:27 PM PDT



Rezeki anak!

Disebabkan rajin memuat naik video dan gambar anak di Youtube dan Instagram, penyanyi Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan bin Ismail menerima tawaran menarik daripada pihak produksi antarabangsa, Oprah Winfrey Network.


Artikel terdahulu:

Ini kerana, Foto dan video yang dikongsi oleh Tomok mendapat perhatian ramai... tambah-tambah dengan kecomelan anaknya Arrian. Difahamkan, Oprah tertarik dengan salah sebuah video majlis Aqiqah Arrian untuk digabungkan dengan video-video budaya unik seluruh dunia menerusi sebuah dokumentari khas.

Adiwira negara - klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories