RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


KES PUKUL : JANGAN ADILI MANUSIA SELAGI TIADA KEPASTIAN - AWIE

Posted: 04 Jul 2014 03:20 AM PDT



Berikutan kes mahkamah yang melibatkan pelakon dan penyanyi Rock Awie, berikut adalah temubual media mengenai perasaannya dituduh terbabit dalam kes tersebut.

Untuk makluman, Awie didakwa memukul isterinya Rozana Misbun, 36, kira-kira pukul 1.30 petang di alamat No. 9 Jalan UB 5B, Taman Ukay Bestari, Ukay Perdana Hulu Kelang, Selangor.

"Hikmah kejadian ini sebenarnya hanyalah untuk mereka yang terpilih saja..terpilih olehNYA. Mungkin sudah terlalu banyak orang beranggapan buruk pada saya tetapi mungkin tidak di mataNYA.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAHNIAH - AKHIRNYA ALMY NADIA 'BUNTING PELAMIN'

Posted: 04 Jul 2014 02:45 AM PDT



Ini berita gembira buat peminat Almy Nadia dan Fizz Fairuz. Almy disahkan hamil setelah mereka menikah pada April lalu. Mungkin bunting pelamin agaknya. Heh.

Untuk info, khabar gembira itu telah dikongsi olah rakan Almy, iaitu Aida yang mula dikenali melalui program Gadis Melayu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DAKWAAN PUKUL ISTERI - AWIE MENGAKU TIDAK BERSALAH DI MAHKAMAH

Posted: 03 Jul 2014 08:51 PM PDT



Awie hari ini mengaku tidak bersalah memukul isterinya Rozana Misbun, 36, di Mahkamah Majistret Ampang, Kuala Lumpur. Kesalahan tersebut didakwa berlaku kira-kira pukul 1.30 petang di alamat No. 9 Jalan UB 5B, Taman Ukay Bestari, Ukay Perdana Hulu Kelang.

Penyanyi dan pelakon itu yang nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman membuat pengakuan itu selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Majistret Ayuni Izzaty Sulaiman.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FELIXIA YEAP 'RANIA' KINI SAH SEORANG MUSLIMAH

Posted: 03 Jul 2014 02:27 PM PDT



Tepat jam 6.30 petang semalam, bekas model Playboy akhirnya sah memeluk agama Islam. Felixia Yeap 'Rania' telah melafazkan dua kalimah syahadah di hadapan pegawai agama sambil disaksikan oleh beberapa rakannya di Masjid Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur.

Model yang pernah muncul dalam majalah Alia itu menjadi popular apabila dia mengambil keputusan untuk memakai hijab sekitar Januari lalu walaupun dia belum memeluk Islam.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories