RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


5 GAMBAR - ANAK LIYANA JASMAY YANG MAKIN MONTEL

Posted: 25 Aug 2014 07:22 PM PDT



Gambar terkini anak Liyana Jasmay dan Fathudin Mazlan yang bernama Sofia Arissa. Wahh... makin montel muka Sofia nampaknya. Ni mesti Liyana banyak bagi minum susu ni. Heh.

Untuk makluman, baru-baru ini mereka juga telah mengadakan majlis rumah terbuka dan akikah untuk anak sulung mereka itu.

Jom tengok!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HANGAT - EINA AZMAN SAH KAHWINI JEJAKA SIKH MERDEKA INI

Posted: 25 Aug 2014 05:30 PM PDT



Meskipun dilanda kontroversi kerana memilih jejaka sikh sebagai teman hidup, namun itu semua tidak menghalang Eina Azman, 19, untuk berkahwin ketika negara menyambut kemerdekaan.

Untuk info, Eina atau nama sebenarnya Cik Ainur Syakina Azman, bakal melangsungkan pernikahannya pada malam 31 Ogos ini (Ahad) dengan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden, di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur.

Kaiser Gurmeet yang telah mendalami agama Islam kini lebih mesra dipanggil sebagai Datuk Gmix, oleh Eina. Dakwanya, Gmix sudah berminat mendalami agama Islam sebelum mengenalinya lagi.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

WAJAH ANAK AWAL ASHAARI & SCHA - NAMA PENUH 'LARA LODIN'?

Posted: 25 Aug 2014 05:00 PM PDT



"Finally get to see Acik & Tisha in real life! Baby Lara cant wait for her first outing with the both of you," ujar Awal Ashaari mengenai kunjungan Lisa Surihani dan Yusry melawat anaknya, Lara.

Malah melalui caption yang ditulis oleh Scha Al Yahya melalui IGnya, "Hey Lara Lodin"... ia seolah memberitahu bahawa nama penuh anak mereka ialah 'Lara Lodin'.

Untuk tatapan semua, jom kita lihat wajah anak Awal dan Scha ini.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DIJANGKITI VIRUS KENCING TIKUS - SUAMI YASMIN HANI TERSELAMAT

Posted: 25 Aug 2014 03:26 PM PDT



Terselamat daripada penyakit yang dipercayai boleh membawa maut!

Demikian berita terbaru yang disampaikan oleh suami Yasmin Hani iaitu Sha'arin yang baru-baru ini dijangkiti virus kencing tikus. Namun setelah mendapatkan rawatan, doktor akhirnya telah mengesahkan yang dia kini beransur pulih dan dibenarkan keluar hospital.

"Sebenarnya Sha'arin baru saja keluar dari hospital Rabu lepas dan Alhamdulillah doktor telah mengesahkan keadaannya kini beransur pulih, bagaimanapun perlu konsisten dengan ubat-ubatan yang diberikan.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TIADA JODOH - KAMAL ADLI & INTAN LADYANA PUTUS CINTA

Posted: 25 Aug 2014 02:42 PM PDT



Gelaran 'loving couple' terhadap dua sejoli iaitu Kamal Adli dan intan Ladyana akhirnya sampai kepenghujung apabila mereka berdua putus cinta. Hubungan yang mereka bina sejak enam tahun lalu kini hancur berkecai.

Difahamkan, keputusan 'berpisah' itu diambil oleh mereka atas persetujuan bersama pada akhir Ramadan lalu. Bak kata orang... jodoh pertemuan, rezeki dan ajal maut merupakan ketetapan Allah SWT.

"Saya dan Kamal sudah tidak lagi mempunyai sebarang hubungan istimewa. Keputusan ini sudah lama kami fikirkan, tetapi sekarang baru dapat dibuat.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories