RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


GARA-GARA DISAMUN 4 PEROMPAK - EJA MASIH TRAUMA, SUSAH TIDUR

Posted: 08 Aug 2014 06:11 AM PDT



Akibat dirompak empat penyamun menggunakan parang baru-baru ini, Siti Shahrizah atau Eja mengalami trauma hingga sukar untuk tidur. Kejadian samun itu berlaku di hadapan kediaman Noryn Aziz malam Rabu lalu selepas menghadiri majlis baby shower artis terbabit.

"Alhamdullah, baru semalam saya dapat tidur dan merehatkan diri kerana terus terang saya masih trauma dengan kejadian itu.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

UPDATE - ISTERI ALLY ISKANDAR SELAMAT LAHIRKAN BAYI PEREMPUAN

Posted: 07 Aug 2014 09:55 PM PDT



UPDATE:

Akhirnya apa yang dinantikan tiba jua. Isteri kepada Ally Iskandar iaitu Farah Lee selamat melahirkan bayi sulung mereka (perempuan) di sebuah hospital swasta di Shah Alam, Selangor.

"Kehadiran cahaya mata sulung saya menyerikan rumah tangga serta mengeratkan ikatan ukhwah antara suami dan isteri serta keluarga," ujar Ally Iskandar yang gembira apabila bergelar seorang bapa.

Tahniah diucapkan buat mereka berdua!



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

'SAYA CINTAI GURMET BUKAN KERANA PANGKAT' - EINA AZMAN

Posted: 07 Aug 2014 06:20 PM PDT



Pelik tapi benar!

Jika pasangan lain hendak berkahwin, mereka selalunya diberi ucapan tahniah dan iringan doa agar selamat melayari bahtera perkahwinan. Tetapi bagi Eina Azman, keputusannya untuk berkahwin dengan kekasih berketurunan Sikh iaitu Datuk Paduka Gurmet Singh menjadi hangat dan bertukar kontroversi pula.

Dia bukan sahaja didakwa mahu mengahwini lelaki itu kerana gelaran pangkat, malah timbul juga tuduhan yang dia gilakan harta.

Untuk mengetahui perasaannya dengan lebih mendalam, jom kita ikuti temubual dengan media ini:



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAIFUL NIZAM 'TV3' & AIDA 'GADIS MELAYU' TIMANG ANAK LELAKI

Posted: 07 Aug 2014 05:52 PM PDT



"Alhamdulillah - aidaeirdeena awal2 lagi dah ajak 'adik' ~ tenok ( tengok ) mickeymouse.. !!! @snizam5 #babyboy #3.10kg #6+8=14 .. Thnks atas doa kalian," demikian kata Aida 'Gadis Melayu' sejurus selepas melahirkan anak keduanya kelmarin.

Suami Aida yang juga penyampai berita TV3, Saiful Nizam Ismail bersyukur kerana isteri dan bayinya berada dalam keadaan selamat dan sihat. Anak kedua mereka adalah anak lelaki dan dilahirkan seberat 3.10 kilo.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DEMI TUGAS - ALLY ISKANDAR TINGGALKAN ISTERI HENDAK BERSALIN

Posted: 07 Aug 2014 05:21 PM PDT



"Tema raya kami tahun ni, 'Tak excited sangat raya, lagi excited nak dapat baby'. Jadilah takde baju raya," kata Farah Lee yang kini bila-bila masa sahaja bakal melahirkan anak sulungnya.

Untuk info, Farah Lee telahpun dimasukkan ke sebuah hospital swasta di Shah Alam, Selangor, semalam.

Gara-gara Farah yang menunggu masa, tumpuan suaminya Ally Iskandar sedikit terganggu kerana terpaksa meninggalkan Farah Lee atau nama sebenarnya Nurfarahin Romli. Demi tuntutan tugas, semuanya harus diharungi jua dengan hati yang berat.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories