RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


'GOSIP MANJA' DENGAN USTAZ - ABBY ABADI MALU KUCING

Posted: 09 Sep 2014 06:50 PM PDT



Masihkah anda ingat dengan gosip manja Aby Abadi dengan ustaz Khairul Azli yang 'dikenenkan' oleh rakan baiknya Azza?

Meskipun ada video yang memaparkan mereka bergurau tentang jodoh, namun Abby tetap menafikan yang ustaz itu sebagai kekasih barunya. Katanya, lelaki itu hanya sekadar kawan lama yang dia kenal.

Namun apa yang menarik, Khairul Azli sebenarnya mengajar anak-anak Abby Abadi dan dirinya mengaji Al-Quran. Perkenalan mereka kini sudah menjangkau usia 4 tahun.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MENGAKU KEGUGURAN - PUTERI SARAH IMPI ANAK KEMBAR PULA

Posted: 09 Sep 2014 03:51 PM PDT



Tiada rezeki!

Demikianlah perihalnya mengenai Puteri Sarah Liyana, isteri kepada Syamsul Yusof yang mengaku mengalami keguguran pada Ramadan lalu.

"Bukan rezeki saya. Insya-Allah saya dan suami akan terus berusaha melahirkan zuriat sendiri. Saya nak minta semua yang baca cerita ini terus mendoakan saya dan suami. Saya tak rasa sedih dengan ujian ini dan saya percaya ada golongan isteri di luar sana yang melalui fasa yang sama.

Ketika berdoa di Mekah - klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories