RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


INFO - ISTERI SYAMSUL YUSOF TERSELAMAT DALAM KEMALANGAN

Posted: 17 Sep 2014 05:48 PM PDT



Isteri kepada Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana terselamat dalam satu kemalangan di Ukay Perdana, Hulu Kelang, Selangor, baru-baru ini. Kejadian tersebut telah dikongsi oleh ibu mertuanya Datin Patimah Ismail di laman sosial beliau.

"Alhamdulillah menantu saya Putri Sarah selamat dlm kemalangan kereta," kata Datin Patimah yang dipetik melalui FBnya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MUFTI KELANTAN - KONSERT ARTIS TAJAAN SYARIKAT JUDI HARAM

Posted: 17 Sep 2014 03:52 PM PDT



Rupa-rupanya kemelut yang melanda Shila Amzah masih belum reda apabila beberapa media memanjangkan isu tersebut gara-gara ketidakpuasan hati Shila mengenai isu media Melayu kurang membuat liputan di konsertnya baru-baru ini.

Selain mereka mendedahkan bahawa konsert itu ditaja oleh syarikat judi, semalam mStar Online pula menghubungi Mufti Kelantan, Datuk Mohamad Shukri Mohamad yang mengatakan bahawa mana-mana acara kesenian yang ditaja oleh syarikat perjudian ataupun arak adalah aktiviti yang haram dan ditegah oleh agama Islam.

Meskipun tidak menyebut secara jelas artis yang dimaksudkan, namun ramai yang dapat meneka bahawa ia adalah berkaitan dengan konsert Shila Amzah. Nampaknya, media Melayu yang didakwa Shila tidak memberi sokongan padanya melainkan media berbahasa Cina membuat serangan balas pada artis itu.

Ada jemput - demikian kata Shila - klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories