RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


INFO - SELAMAT HARI LAHIR BUAT YANA SAMSUDIN

Posted: 24 Sep 2014 07:45 PM PDT



Hari ini adalah hari lahir Yana Samsudin yang ke 30 (lahir 25 September 1984). Nampaknya, banyak perubahan yang telah berlaku dalam hidup pelakon berbakat besar ini.

Malah baru-baru ini, Yana makin aktif membuat kerja kebajikan untuk golongan yang memerlukan. Sebagai contoh, dia baru sahaja melawat Kaum Orang Asli Batek, di Kuala Koh Gua Musang Kelantan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TERPAKSA CUKUR JANGGUT - LEPAS SAMSENG, SYAMSUL YUSOF JADI PEGAWAI POLIS

Posted: 24 Sep 2014 03:39 PM PDT



Semua orang tahu bahawa pelakon dan pengarah berbakat besar, Syamsul Yusof sinonim dengan watak 'Shark' dalam filem KL Gangster. Namun terkini... Syamsul bertukar menjadi pegawai polis pula!

"Licin sudah janggut kesayanganku. Sedihnya aku cuma DIA yg tahu. Ni bukan taiko Shark kl gangster, bukan juga Johan dlm Khurafat. Nak tahu ni sapa nantikan siri terbaru gerakkhas2014. Yes I'm the new street kings n I got the job done ya feel me? Hehe...

"I'm on the move again. Back 2 reality. You gonna watch me go get it," kata Syamsul melalui IGnya.

Handsome tak? Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KALAU DAH JODOH - ELLY MAZLEIN NIKAHI AZMI HATTA 9 NOVEMBER

Posted: 24 Sep 2014 03:02 PM PDT



Jika sebelum ini pelbagai andaian dibuat terhadap penyanyi dan pelakon Elly Mazlein, disebabkan dia tidak lagi memakai cincin tunang, namun berita baik akhirnya muncul apabila dia memberitahu akan melangsungkan pernikahan pada 9 November 2014.

Malah sehari sebelumnya (8 November), Elly atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi, 33, akan mengadakan majlis berinai sebelum bernikah dengan pengarah, Azmi Hatta keesokkannya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories