RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


NIKAH 4 OKTOBER INI - ALIFF OMAR ALI MULA EDAR KAD KAHWIN

Posted: 25 Sep 2014 03:37 PM PDT



Masa yang dinanti makin tiba. Berikutan itu, anak lelaki kepada Allahyarham Datuk Sharifah Aini, Aliff Omar Ali, 32, yang bakal melangsungkan perkahwinannya pada 4 Oktober ini telah mengedarkan kad jemputan perkahwinannya.

Sebagai imbasan, Aliff telah melangsungkan majlis pertunangannya pada 23 Ogos lalu dengan seorang doktor gigi yang berasal daripada Subang Jaya, iaitu Sharifah Nur Athirah Syed Azmi, 28.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

NIKAH TANPA KEBENARAN - AERIL ZAFREL DIDENDA RM1,000, WAWA ZAINAL RM800

Posted: 25 Sep 2014 03:15 PM PDT



Akibat nikah tanpa kebenaran Pendaftar Nikah, Rujuk dan Cerai menurut Seksyen 40(2) Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Negeri Selangor, pelakon Aeril Zafrel, 26, didapati bersalah oleh Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling, Selangor semalam atas kesalahan melakukan pernikahan tanpa kebenaran.

Pelakon tersebut telah dikenakan hukuman denda sebanyak RM1,000 atau penjara selama dua bulan sekiranya gagal membayar denda. Sementara isterinya, pelakon Wawa Zainal, 22, yang turut mengaku bersalah bersubahat atas kesalahan sama didenda RM800 atau penjara sekiranya gagal membayar denda.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAKIT ANGIN AHMAR - DATUK JAMIL SULONG KEMBALI KE RAHMATULLAH

Posted: 25 Sep 2014 02:37 PM PDT



Akibat penyakit angin ahmar yang dihidapi oleh pengarah filem veteran, Datuk Jamil Sulong, 88, beliau akhirnya menghembuskan nafas terakhir di rumah anaknya di Bukit Utama Damansara, Kuala Lumpur kira-kira pukul 9.35 malam semalam.

Menurut anak Allahyarham, Dr Anwardi Jamil, sebelum ini Allahyarham pernah dirawat kira-kira sebulan di hospital.

Jenazah Allahyarham dijadualkan akan dibumikan di Tanah perkuburan Islam Janda Baik, Bentong, Pahang selepas solat Jumaat.

Tinggal kenangan - klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories