RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


PERKAHWINAN DENGAN SUAMI DIRESTUI IBU - ALYAH

Posted: 03 Sep 2014 09:41 PM PDT



Bak kata pepatah, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Demikian halnya dengan Alyah yang sebelum ini terpaksa berdiam diri demi merahsiakan perkahwinannya dengan Ramli MS.

Bagaimanapun, selepas rahsia tersebut terbongkar bahawa pasangan ini yang sebenarnya sudah pun berkahwin lebih setahun yang lalu, Alyah tetap tabah menghadapi pelbagai fitnah.

Namun terkini, menerusi Instagram miliknya Alyah seolah-olah meluahkan sesuatu. Jelas Alyah, dia akhirnya mendapat semangat dari kata-kata arwah bapanya yang sering memberi dorongan dan tunjuk ajar dalam meneruskan hidup.

Ibu dan arwah ayah Alyah - Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAHNIAH - USTAZ DON BAKAL JADI PENERBIT KOMIK & ANIMASI

Posted: 03 Sep 2014 05:36 PM PDT



Kelebihannya bukan hanya berdakwah, tetapi beliau juga sebenarnya berbakat dalam penghasilan dan penerbitan komik. Meskipun dia seorang graduan lulusan Universiti Al-Azhar, Kaherah, Mesir, namun minat yang tinggi mengatasi segala-galanya.

"Saya fikir jika orang lain mempunyai idea dan cerita untuk diketengahkan, mengapa tidak saya. Saya juga punya cerita tersendiri yang boleh dikongsi bersama.

"Bagaimanapun, kerana cabaran mendapatkan pelukis membuatkan saya terpaksa menanti selama tujuh tahun untuk merealisasikan impian ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BAKAL DILAMAR - ADIRA DAPAT RESTU KELUARGA SHAHRUL

Posted: 03 Sep 2014 04:56 PM PDT



Sikap peramah dan pandai menyesuaikan diri Siti Adira Suhaimi, 23, (Adira) telah membuat keluarga Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia (GBG1M), Shahrul Nasrun Kamarudin, 28, menyenangi penyanyi kelahiran Akademi Fantasia (AF8) itu.

"Alhamdulillah, itu membuatkan ibu saya cukup senang dengannya. Malah keluarga saya sangat menyayangi dia. Selain itu saya juga sudah bertemu keluarganya di Sabah.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU TIPU & LARIKAN WANG LAN KRISTAL - AMY 'GRAND' MENGAKU SALAH

Posted: 03 Sep 2014 03:28 PM PDT



Dunia hiburan baru-baru ini dikejutkan dengan luahan hati Lan Kristal terhadap bekas vokalis Kumpulan Grand iaitu Amy yang juga merupakan pengurus acara kerana didakwa melarikan wang persembahan ribuan ringgit miliknya.

Dakwa Lan, semuanya bermula apabila dia dijemput menjayakan acara karaoke Merdeka Contest di Plaza Pelangi, Johor pada 24 Ogos lalu yang turut dikendalikan oleh Amy.

Sehubungan itu, Lan telah menuntut agar Amy memulangkan wangnya segera jika tidak mahu kes tersebut di bawa ke mahkamah.

Mengambil serius kata-kata dan amaran Lan itu, akhirnya Amy tampil di laman sosialnya semalam mengaku kesalahan tersebut dan berjanji untuk menjelaskan semua hutang-hutangnya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories