RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


3 GAMBAR BERSOSIAL - ADA PIHAK NAK SABOTAJ KEBAHAGIAAN ERIN MALEK?

Posted: 13 Oct 2014 07:39 PM PDT



Yang lepas biarlah lepas... begitulah penerimaan ikhlas suami Erin Malek, iaitu Farriz Fauzy selepas memperisterikan Erin.

Menurut Farriz, dia tidak terkesan dengan gosip yang sengaja direka untuk menjatuhkan mereka malah menganggap ianya sekadar perkara ringan dan tidak perlu difikirkan terlalu jauh.

Kata-kata ikhlas itu diluahkan Farriz ketika mereka didakwa melakukan benda-benda yang tidak senonoh di depan orang ramai. Dan terbaru selepas nikah pula... ada gambar Erin yang tersebar di laman Oh!media yang mendakwa Erin sedang bersosial di Rootz Club Kuala Lumpur.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

NIKAH TARIKH SAMA - PASANGAN ERIN MALEK, REDHA ROZLAN AKHIRI ZAMAN BUJANG

Posted: 13 Oct 2014 03:25 PM PDT



Rasanya tidak ramai yang tahu bahawa pasangan Fear Factor Erin Malek iaitu Redha Rozlan, 25, turut menamatkan zaman bujangnya sama tarikh dengan Erin (10 Oktober). Mereka macam sudah berjanji pula!

Pasangan Redha bernama Nureain dan majlis perkahwinan mereka khabarnya kemungkinan akan disiarkan dalam rancangan Raikan Cinta.

"Tak de sape tau betapa susahnya nak lalu semua nie.. kite cume nampak yg indah ja.. tapi yg busuk kite tak nampak.. sebab semua org akan sorok yg busuk.. begitu juga dengan kami.. bende yg xsettle kami settle kan, bende yg xboleh kami cube bagi boleh, lari sane sini.. berpeluh masam muke dengan org, terpekik jerit carut semua ade..

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories