RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


10 GAMBAR MENARIK - QI RAZALI & NELYDIA SENROSE BERCUTI DI KRABI

Posted: 14 Oct 2014 10:02 PM PDT



"Island trips are the best with you... And your family of course," ujar Qi Razali apabila dia dan Nelydia Senrose pergi bercuti di Krabi, Thailand.

Percutian ini bukanya percutian pertama buat pasangan ini kerana sebelum ini mereka pernah melancong ke London pada bulan Februari yang lalu.

Menurut Qi, dia bukannya pergi berdua dengan Nelydia tetapi keluarga Nelydia pun turut bercuti bersama.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ELAK PISANG BERBUAH DUA KALI - IZREEN AZMINDA SERIK DILUKAI LELAKI

Posted: 14 Oct 2014 02:26 PM PDT



Masih belum terfikir untuk mencari pengganti!

Demikian luahan Izreen Azminda yang sah bercerai dengan bekas suaminya, Muhammad Riza pada Jun lalu. Perhatiannya kini hanyalah pada kerjaya dan anak kesayangannya, Muhammad umar Adrian.

Meskipun ada gosip yang mendakwa dia kini sedang hangat bercinta bersama Amar Baharin, namun pelakon itu mengambil sikap mendiamkan diri.

"Buat masa ini, hati saya belum terbuka untuk mencari pasangan. Saya lebih selesa begini dan tidak akan membiarkan lelaki melukai hati saya dalam masa terdekat ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

NOVEL DIDAKWA MENGANDUNGI UNSUR SEKS MELAMPAU - RAJA AZMI DILARANG TEMUI PELAJAR UIAM KAMPUS KUANTAN

Posted: 14 Oct 2014 02:10 PM PDT



Entah di mana silapnya, Penulis novel KARKUMA, Raja Azmi Raja Sulaiman telah dilarang mengadakan pertemuan bersama pelajar Universiti Islam Antarabangsa Kampus Kuantan pada 18 Oktober ini bersempena dengan Hari Terbuka UIAM Kuantan, Pahang.

Menurut pihak pengurusan UIAM Kuantan, antara sebab Raja Azmi tidak dibenarkan untuk mengadakan dialog bersama pelajar ialah kerana banyak novel-novel Raja Azmi mengandungi unsur seks dan fantasi melampau.

Pihak pengurusan UIAM Kuantan juga memberitahu dalam jawapan pesanan ringkas whatsapp: "apa faedah bedah buku tu kepada mahasiswa, kenapa tidak buku-buku ilmiah yang lain?"



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories