RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


13 GAMBAR - NORA DANISH & NEDIM BERSANTAI DI BALI LAGI

Posted: 10 Nov 2014 02:28 PM PST



"Tq for ur time here Mas. Teman gue shoot. I know bali is ur second home. But I still wana thank u," begitulah kata Nora Danish ketika melancong ke Bali, Indonesia bersama buah hatinya, Nedim Nazri.

Iyalah, dah dikatanya Bali adalah rumah kedua... jadi kenalah selalu bercuti ke sana ya tak?

Bagaimanapun, percutian kali ini bukan sekadar cuti semata-mata, tetapi Nora khabarnya mempunya urusan kerja di sana. Namun yang bestnya, kekasihnya juga ikut sama. heh.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAHNIAH - MAS ANIZAN LAHIRKAN ANAK KETIGA

Posted: 10 Nov 2014 01:58 PM PST



Nampaknya, tahun 2014 adalah tahun artis kita hamil dan melahirkan anak. Selepas Rozita Che Wan, Amyza Aznan dan Fasha Sandha, baru-baru ini giliran pelakon popular era 90-an, Mas Anizan pula selamat melahirkan anak perempuan di Hospital Prince Court.

Difahamkan, anak yang baru dilahirkan itu ialah hasil perkongsian hidup Mas Anizan menerusi perkahwinan keduanya. Siapa gerangan suami keduanya itu, ia masih lagi rahsia meskipun ramai sudah mengetahui identiti lelaki berkenaan di alam maya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAGAL BINCANG - RAJA AZMI & EDDIE BAKAL BERCERAI HARI INI

Posted: 10 Nov 2014 12:54 PM PST



Tiada siapa yang inginkan penceraian. Namun jika itu sudah suratan takdir, ia terpaksa diterima dengan hati terbuka demi kebaikan kedua-dua pihak.

Demikian jugalah dengan kontroversi rumah tangga produser filem, Raja Azmi Raja Sulaiman, 55, dengan Mohd Eddie Ghazali, 46, yang telah mengambil keputusan untuk bercerai.

Ini kerana, Raja Azmi telah pun memfailkan perceraiannya dengan Eddie di Mahkamah Syariah Hulu Kelang, Selangor dan mereka bakal melakukan lafaz cerai di mahkamah tersebut hari ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories