RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BERKENALAN MELALUI FACEBOOK - HAZIQ AF4 & MAISARAH BERTUNANG AHAD INI

Posted: 18 Nov 2014 02:39 PM PST



Kalau dah jodoh tak ke mana. Mungkin itulah pepatah yang terbaik buat penyanyi Hazwan Haziq Rosebi atau lebih dikenali Haziq AF4 yang akan mengikat tali pertunangan dengan kekasih hatinya Maisarah Mohd Sidki Ahad ini (23 November).

Perkenalan mereka hampir lima tahun melalui Facebook akhirnya bakal membawa mereka ke gerbang pertunangan.Cinra mereka ibarat judul lagu Najwa Latif, 'Cinta Muka Buku'. Heh.

"Ini cerita lima tahun dulu ketika saya terlihat profil Maisarah di dalam Facebook, saya pun mohon untuk jadi salah seorang kawan dalam senarai kawannya yang sedia ada.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISTERI EIZLAN YUSOF FAILKAN PENGESAHAN LAFAZ CERAI

Posted: 18 Nov 2014 02:01 PM PST



Disangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari!

Demikianlah juga halnya dengan rumah tangga Datuk Eizlan Yusof dan Datin Vie Santie, 28, yang sedang dalam proses penceraian. Ini kerana, Vie Santie sendiri telah memfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, semalam.

Dia memfailkan permohonan pengesahan lafaz cerai tersebut mengikut Seksyen 57 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Negeri Selangor 2003.

Saat bahagia - klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DIRESTUI ANAK - A RAHMAN HASSAN & FADILAH MANSOR SAH KAHWIN DISEMBER

Posted: 18 Nov 2014 01:30 PM PST



"Alhamdulillah anak-anak semua setuju dengan perkahwinan ini malah mereka menyuruh saya mempercepatkannya kerana mereka bimbang saya seorang diri tanpa teman.

"Malah saya juga meminta nasihat daripada rakan-rakan dan mereka juga gembira dengan keputusan saya untuk melamar Fadilah," ujar Datuk A Rahman Hassan pada media semalam.

Tambahnya, dia amat bersyukur kerana keputusannya untuk berkahwin dengan Fadilah Mansor bulan depan telah direstui ketiga-tiga anaknya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories