RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


EKORAN KES DADAH EZAD LAZIM : "I LOVE YOU SO MUCH" - ISTERI

Posted: 21 Nov 2014 01:00 PM PST



Ekoran perintah tahanan reman ke atas bekas vokalis kumpulan Exist, Ezad Lazim oleh Majistret Nurul Izzah Hassan Basri mengikut Seksyen 117 Kanun Prosedur Jenayah yang berlangsung di Mahkamah Majistret kelmarin, isteri Ezad iaitu Nor Azeana Ramli merupakan insan paling sedih melihat suaminya diserbu media.

Malah dalam suasana riuh itu, Nor Azeana sempat berkali-kali mengungkap perkataan 'I love you so much' (Saya sangat cintakan awak) sebaik melihat Ezad tiba di Mahkamah.

Dia juga dilihat amat setia menunggu suaminya selama lebih satu jam (sejak pukul 9 pagi). Selain ungkapan i love you, dia juga menjeritkan ungkapan 'Take Care B' (Jaga diri B) kepada Ezad sebaik selesai perintah tahanan remannya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

NAFI BERCINTA DENGAN MODEL : "DIA TERLALU MUDA" - DYNAS

Posted: 21 Nov 2014 12:29 PM PST



Bila seseorang wanita itu kembali solo, pastinya pelbagai cerita akan timbul apabila mereka mula mesra dengan lelaki. Pelakon Dynas Mokhtar turut tidak ketinggalan dihimpit gosip apabila hubungannya dengan seorang model dan pemenang pertandingan HIMbyHatta, Ahmad Aidit Noh, menjadi bualan.

Dia yang bercerai dengan bekas suaminya, Hafizy Hafiz, pada Februari lalu bagaimanapun menafikan gosip tersebut, Katanya, Aidit terlalu muda dan tidak menepati cita rasanya.

"Apa yang boleh saya katakan, kami hanya berkawan dan tidak sampai ke tahap bercinta. Perkenalan kami bermula apabila Aidit banyak menjadi model untuk butik saya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories