RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


GEGAR VAGANZA - HASNOL PESERTA PERTAMA TERSINGKIR KERANA DEMAM

Posted: 23 Nov 2014 02:15 PM PST



Malang bagi penyanyi evergreen era 90an, Hasnol apabila beliau menjadi peserta pertama meninggalkan pentas Gegar Vaganza pada minggu kedua bertemakan 'Idola' yang disiarkan oleh Astro Ria, Prima dan Mustika HD semalam.

Malah persaingan malam itu telah membuat dua peserta iaitu Hasnol dan Sam Innuendo berada dikedudukan terendah. Gambar Hasnol kemudian terpapar di skrin gergasi sebagai peserta yang terpaksa menamatkan perjuangan pada minggu kedua program tersebut.

"Nombor satu, malam ni saya demam. Nombor duanya saya batuk. Nombor tiganya selsema teruk. Tapi Alhamdulillah semuanya lepas dan saya berterima kasih kepada pihak produksi Gegar Vaganza dan juga Astro serta kesemua juri," ujar Hasnol atau nama sebenarnya Hasnol Rahmat dipetik sebagai berkata.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SELAMAT BERTUNANG - HAZIQ AF4 NIKAH SEPTEMBER 2015

Posted: 23 Nov 2014 01:46 PM PST



"When you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible," demikian kata bekas bintang Akademi Fantasia Musim 4, Hazwan Haziq Rosebi, 26.

Untuk info, Haziq selamat bertunang dengan Maisarah Mohd Sidki, 26, di kediaman keluarga perempuan di Setiawangsa, Kuala Lumpur kira-kira pukul 4.15 petang semalam.

Meskipun serba sederhana, namun majlis pertunangan itu tetap meriah apabila rumah Maisarah dihiasi dengan latar belakang menarik yang serba lembut.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAMBUNG PENGAJIAN - JIMMY SHANLEY TERIMA SARJANA

Posted: 23 Nov 2014 01:03 PM PST



Dalam kesibukan kerjayanya sebagai pengacara, Jimmy Shanley dalam diam sebenarnya sempat menyambung pengajian di peringkat Sarjana di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam, Selangor.

Rahsianya itu terbongkar baru-baru ini apabila dia hadir ke Istiadat Konvokesyen UiTM kali ke-81 dan menerima Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA)daripada Pro Canselor UiTM, Tan Sri Arshad Ayub.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories