RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


DIDAKWA 'GILA GLAMER' - USTAZ KAZIM ELIAS 'BIDAS' PENGKRITIK

Posted: 22 Dec 2014 04:19 PM PST



"Dijemput buat persembahan pun dikata gila glamer.. Apa la dunia ni, nak jadi pengomen tak habis-habis.. Kalau nak kira glamer rasanya tak payah dah nak cari glamer.. Sekarang ni pun, pi ke mana pun orang sapa saya.. Syukur..

"Pasni kalau jadi pelakon mesti dikata meroyan nak glamer.. Dunia-dunia," begitulah luahan Ustaz Kazim Elias melalui FB miliknya.

Beliau melahirkan rasa kesal itu berikutan ada pihak yang mendakwa beliau 'gila glamer' berikutan dijemput hadir untuk membuat persembahan serta menjadi salah seorang barisan pihak juri untuk program realiti berbentuk Islamik, Pencetus Ummah Musim kedua.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MAJLIS SENYAP-SENYAP - HAFIZ SUIP DAN KEKASIH SELAMAT BERTUNANG?

Posted: 22 Dec 2014 02:38 PM PST



Ini info yang baru kami terima, Hafiz Suip didakwa telah selamat melangsungkan majlis pertunangan (atau mungkin majlis merisik) dengan kekasihnya yang hanya dikenali sebagai 'Fy'. Info ini kami terima daripada seorang rakan Facebook yang enggan identitinya didedahkan.

Majlis bertunang atau merisik awal ini menurut kami boleh diterima akal memandangkan Hafiz pernah merancang untuk berkahwin awal dengan kekasihnya itu.

"Dia (kekasih) masih lagi belajar di salah sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) dalam negara. Jadi, saya perlu menghormati hak privasinya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

MISI KE SYRIA - AFDLIN SHAUKI BANTU UMAT ISLAM HADAPI MUSIM SEJUK

Posted: 22 Dec 2014 01:59 PM PST



Membantu saudara Islam bukan sekadar sokongan dan wang ringgit semata-mata. Tetapi ia disusuli tenaga dan usaha tanpa henti demi meringankan beban mereka sama ada di Palestin, Syria dan negara Islam seluruh dunia.

Demikian jugalah halnya dengan pengarah, pelakon dan penyanyi Afdlin Shauki yang akan berlepas ke Jordan dalam misi membantu masyarakat Syria pada Januari depan.

Dia akan berangkat bersama Yayasan Kubra bagi membantu penduduk negara itu yang kini dalam kesusahan terutama menghadapi musim sejuk.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories