RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SAKIT PARU-PARU MENGEMBANG - IFA RAZIAH TARIK DIRI DARI FINAL GEGAR VAGANZA?

Posted: 28 Dec 2014 02:05 PM PST



Meskipun dia digelar sebagai 'Diva Kekwat' dalam program Gegar Vaganza terbitan Astro, namun Ifa Raziah tetap berjaya melayakkan diri ke peringkat akhir program tersebut yang akan berlangsung pada 4 Januari 2015.

Bagaimanapun, akibat batuk berterusan hampir sebulan, penyanyi tersebut yang disahkan mengalami jangkitan paru-paru atau pneumonia terpaksa di tahan di Pusat Perubatan Colombia, Setapak, Kuala Lumpur.

Sehubungan itu, penyakitnya itu turut menjejaskan sesi latihannya untuk persiapan ke program akhir Gegar Vaganza. Ini kerana, Ifa atau nama sebenarnya, Saripah Raziah Mustapha, 38, tidak dapat memastikan sama ada mampu pulih sepenuhnya untuk terlibat pada pertandingan akhir tersebut.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

49 GAMBAR - SEKITAR PERNIKAHAN LEEZ AF4 & AEPUL DRAMA BAND

Posted: 28 Dec 2014 01:31 PM PST



Gambar menarik sekitar pernikahan Leez Rosli atau nama sebenarnya Rosliza Rosli, 27, yang merupakan bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-4. Leez telah selamat dinikahkan dengan Noorsyaiful Md Zalaludin (Aepul Drama Band) kelmarin dengan tiga kali lafaz.

Majlis serba sederhana tersebut telah berlangsung di Masjid Salahuddin Al Ayubi, Taman Melati, Kuala Lumpur.

Bapa Leez sendiri iaitu Encik Rosli yang telah menikahkan pasangan ini sambil disaksikan oleh Penolong Pendaftar Nikah Cerai dan Rujuk, Ustaz Muhamad Jalani Ahmad.

Tahniah diucapkan!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories